sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Un produs interesant


    Mama este o femeie obisnuita pentru ceilalti si speciala pentru mine. O privesc si vad in ea o persoana puternica si hotarata, capabila sa treaca peste orice obstacol pentru a-si pune (si a ne pune noua - copiilor) toate dorintele (bine, mint, doar alea care ne ajuta cu ceva) in aplicare.
    Imi amintesc ca nu se plange decat de un singur lucru, o suparau problemele tenului si secretia mult prea mare de sebum. Incercase tot felul de creme si tratamente, aproape zilnic o vedeam preparand inca o "masca minune" si umbland cu ea pe fata. Imi vine sa rad cand imi amintesc ca odata si-a facut o masca cu morcovi si tentul i-a ramas portocaliu, s-a speriat atunci si s-a hotarat isi gaseasca o crema care sa aiba o textura buna, sa nu ii coloreze fata, sa ii hidrateze pielea si sa regleze secretiile de sebum. A incercat diverse creme dar nu a gasit ceva care sa i se potriveasca cu adevarat.
   Intr-o zi a vazut reclama la crema Doina, reclama produsa de Farmec in colaboraborare cu KREM. Reclama a amuzat-o si si-a facut curaj sa isi cumpere o crema de fata Doina. Cu ajutorul acestei creme a reusit sa isi rezolve toate probleme tenului, iar Doina a ramas pana in ziua de astazi crema de fata preferata a mamei.



    Articol scris pentru ultima proba din SuperBlog.

Un comentariu:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..