vineri, 15 noiembrie 2013

Vizita virtuala in statiunea Straja


    In proba 20 (SuperBlog) suntem invitati sa facem o calatorie virtuala la Straja, urmarind rubricile site-ului vilei Alpin.
    Intru pe site si citesc informatiile de pe prima pagina. Imi place ca este prezentat doar strictul necesar, fara detalii plictisitoare si inutile. Scurta descirere a facilitatilor si a progamului turistic te ajuta sa iti faci o idee in legatura cu un sejurul in statiunea Straja.
    Prima rubrica pe care o vizitez este "Galerie foto". De fiecare data cand merg in vacanta la munte sau la mare ma uit pe poze sa vad daca imi place statiunea respectiva, imi imaginez ce as putea face in timpul petrecut acolo. Imi place ca pozele sunt grupate pe categorii, ma ajuta sa imi formez rapid o idee despre cantoamente organizate la Straja sau partia de schi Straja. Pozele nu sunt multe la numar, dar cuprind strictul necesar. Observ cu mare incantare ca peisajul este feeric, imi pare rau ca nu am mai fost in aceasta statiune pana acum dar inca nu este timpul pierdut. Vizitez si rubrica "Partii de ski" si ma conving ca Straja este un loc minunat, perfect pentru o vacanta de iarna pe care mi-o doresc de mult timp, in care sa ma pot relaxa, face sport si vizita o statiune superba.

    
    Urmatoare rubrica vizitata este "Cazare". Imi doresc sa aflu numarul de camere, pretul si capacitatea lor. Imi place ca informatiile sunt prezentate intr-un tabel usor de urmarit si mai jos sunt imagini cu camerele. Dupa ce analizez pozele din rubricele "Restaurant" si "Sala conferinte" imi dau seama ca pensiunea este frumoasa si dotata conform standardelor, mancarea pare delicioasa si locatia una de vis. Intru in rubrica "Contact" si imi notez numarul de telefon, poate voi vizita aceasta statiune chiar in aceasta iarna.
    Cred ca site-ul este destul de bine structurat, dar as schimba designul cu unul mai vesel in culori mai deschise. In orice caz, pagina web te ajuta sa iti faci o idee generala despre o vacanta la Straja si tot ceea ce te-ar putea interesa in legatura cu acest subiect.
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..