duminică, 10 noiembrie 2013

Un an in New York


  Ce poate fi mai relaxant decat o vacanta binemeritata? Ce iti poate oferi mai multa incredere in viitor decat satisfactia unui loc de munca care ti se potriveste? Cum poate fi definita perfectiunea altfel decat prin imbinarea acestor doua elemente?!

   Pentru mine imbinarea momentelor de relaxare, locurilor si obiceiurilor noi dar si satisfactia unui loc de munca stabil reprezinta criteriile de care un mod de viata perfect nu poate fi lipsit.
   Visez sa ma bucur din plin de avantajele work and travel pe care le promoveaza o astfel de "vacanta" ce se potriveste perfect cu personalitatea mea.

    Inca de cand eram mica imi doream sa locuiesc in fiecare oras important din lume aproximativ un an de zile. Ma atragea foarte mult ideea asta, era ca si cum as fi trait mai multe vieti simultan.. mi-as fi facut prieteni din toate colturile lumii, as fi vizitat locuri pe care unii au posibilitatea doar sa le vada in cartea de geografie, as fi cunoscut mai multe culturi si m-as fi familiarizat cu mai multe obiceiuri sau traditii..
    Londra, Paris, Milano, Roma, Venetia, Hong Kong.. toate imi par orase unice, deosebite prin arhitectura si comunitatile pe care oamenii le formeaza acolo. Toate aceste orase ma atrag intr-un fel aparte, dar trebuie sa recunosc ca cel mai mult ma fascineaza Continenul American si New York-ul in special. Plin de zgaraie-nori, cu o structura arhitecturala aparte si cu locuitori ce au mai multe natii, o explozie urbana cu tente exotice si nemaitalnite, New York-ul este unul din cele mai cunoscute orase din lume. In acest oras au fost filmate multe capodopere cinematografice, unii oameni s-au stabilit aici dupa ce au ramas impresionati de frumusetea lui, scriitorii s-au lasat inspirati depeisajele nemaintalnite.. da, toata lumea iubeste New York-ul!

     Imi amintesc ca fenomenul care m-a facut sa ma indragostesc iremediabil de acest oras si sa visez cu ochii deschisi ca intr-o zi voi locui in New York a fost manhattanhenge-ul. In Manhattan (un cartier foarte popular in New York) de doua ori pe an, soarele apune printre zgaraie-nori reusind sa creeze o panorama superba. Fenomenul este unic in lume si incanta milioane de turisti, oamenii venind din toate colturile Terrei pentru a vedea acest fenomen.

                                                                  (sursa foto - Google)

    Mi-ar placea foarte mult sa locuiesc si sa lucrez in New York. Cred ca o vacanta speciala m-ar ajuta sa imi indeplinesc acest vis.
    Imi doresc sa lucrez intr-un zgaraie-nor ca informatician. Cred ca meseria aceasta este foarte cautata si as avea astfel sanse sa imi indeplinesc visul. In timpul liber as avea ocazia sa ma familiarizez cu fascinanta cultura americana si sa ii invat pe cei de alte natii cate ceva din obiceiurile romanesti. Pentru ca nu vreau sa locuiesc in New York mai mult de un an (oricat de minunat ar fi acest oras sunt sigura ca mi s-ar face foarte dor de Romania) consider ca progamul work and travel mi se potriveste cel mai bine.

    Voi ce tara ati vrea sa vizitati? Considerati ca progamul work and travel vi s-ar potrivi?

4 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..