vineri, 29 noiembrie 2013

Puterea parteneriatului in blogsfera


    Observ cu tristete ca nu sunt citite numai blogurile bune, pe oameni ii atrag si blogurile promovate intens de alti parteneri. Nu ar trebui sa ne puna semne de intrebare acest lucru - reclama a jucat mereu un rol foarte important. Cu cat un blog este mai cunoscut, cu atat are mai multi vizitatori, deci mai multi potentiali cititori.
    Am gasit si bloguri bune care nu sunt promovate. Nu le citesc multi, dar blogurile respective pot avea cativa cititori care revin pentru a citi noi postari. Este sigur ca - daca blogul ar fi cunoscut de mai multi oameni - respectivul blogger ar fi putut avea mai multi oameni care sa lase comentarii si sa urmareasca pagina web.
    Iti poti promova blogul participand la discutii pe alte bloguri, lasand comentarii, linkuri spre articolele tale (fa asta doar la postari care au o oarecare legatura, nu face spam). Exista si concursuri pentru SuperBloggeri (de exemplu SuperBlog - pentru mai multe detalii intrati pe www.superblog.eu), diferite campanii sau chiar comunitati online (grupuri pe facebook sau forumuri).
     Un partener te poate ajuta sa iti cresti numarul de vizite pe blog, sa il promovezi si sa atragi eventuali cititori. Unii parteneri aleg sa te ajute doar daca le place blogul tau, altii te roaga "sa va faceti reclama" reciproc dar exista si oameni care cer bani sau/si produse promovate pe blogul tau (de exemplu daca ai un blog cu ajutorul caruia vinzi niste produse handmade).
     Consider ca pentru un parteneriat care sa te avantajeze trebuie sa gasesti o oferta care sa te atraga dar si un blogger partener serios si explicit, cu care sa te poti intelege.
     Ca si concluzie, un parteneriat te poate ajuta sa iti promovezi eficient blogul intr-un timp relativ scurt.

     Articol scris pentru SuperBlog 2013-proba 27

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..