sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Sunt momente in viata..


    Sunt momente in viata pe care le regreti, peste care iti doresti uneori sa treci, dar pe care nu le vei putea niciodata uita sau nega pentru ca ele fac parte din tine.

    Imi amintesc si acum cand m-am mutat in alt liceu pentru ea (o "ea" pe care o credeam una din cele mai bune prietene ale mele) si am dat de .. tine.  Mi-e greu sa vorbesc despre asta, e greu pentru ca trebuie sa recunosc ca ceea ce credeam ca se intampla a fost doar in mintea mea.. repet, e greu sa vorbesc despre asta, dar chiar simt nevoia sa o fac.
    Mi-ai schimbat parerea pe care o aveam pentru baieti (in general). M-ai ajutat sa trec peste depresia din toamna si peste episodul "falsei sinucideri" din iarna, si toate astea fara sa iti dai seama. Ar trebui sa iti multumesc..? De ce? Tu nici macar nu stii asta, nu stii ce ai facut pentru mine.. pacat.
     Oricum, multumesc.
     Multumesc pentru ca poti sa tii un secret, pentru ca inca imi mai zambesti (desi destul de rar) si pentru ca nu ti-ai batut niciodata joc de ceea ce scriu.
     Ii sunt recunoscatoare destinului ca te-am intalnit, pentru ca de atunci am inceput sa devin persoana care vreau sa fiu. Si poate esti doar un simplu coleg (nu stiu pe cine vreau sa pacalesc aici), dar mereu pentru mine vei fi si ceva mai mult. Mi-as dori ca pentru cateva clipe sa iti dai masca jos si sa ma lasi sa privesc.. hm.
      Daca m-as intoarce in timp nu as schimba nimic. Greselile de ieri m-au ajutat sa devin ceea ce sunt astazi. Si.. daca le schimb.. ar fi ca si cum m-as schimba pe mine. Si nu vreau asta.

      Nu regret ca te-am intalnit.
      Nu regret ca intr-un timp ne-am inteles chiar bine.
      Nu regret toate zambetele pe care ti le-am desenat cu stangacie pe chip.
      Regret doar ca.. nu stiu cum sa fac sa fii al meu.

  Articol scris pentru MWB - Blog Power 46 dupa urmatoarea tema propusa de Diana:


    Momente în viață!
   Scrie despre o întâmplare sau o persoană care ți-a schimbat/marcat viața.
   Cum te-ai transformat tu și cum ai primit aceste schimbări? Te-au influențat în bine sau în rău?
   Ce ai face dacă ți s-ar oferi șansa să te întorci în timp, la momentul cu pricina?

  Alte articole: 
http://noulapullum.blogspot.ro/2012/11/momente-din-viata.html
http://mironamitache.net/2012/11/07/viata-se-intampla/
http://otipa.wordpress.com/2012/11/09/un-strigat/
http://scriitora.blogspot.ro/2012/11/o-amintire.html

23 de comentarii:

  1. E frumoasa postarea :) Banueisc ca vine din suflet si stiu ca e greu sa vorbesti despre unele lucruri. Mereu vor fi persoane care pentru noi inseamna mai mult decat crede ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine din suflet postarea asta.. ai ghicit <3 si chiar ma bucur ca este pe placul tau

      Ștergere
  2. Oamenii sunt singurii care nu pot fi ai tai daca nu vor asta si totodata singurii care daca ar fi ai tai te-ar face sa nu iti mai doresti altceva. Frumos text, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut cum ai povestit intamplarea, mi-aù adus aminte de cateva ale mele, similare, de pe vremea liceului. Ce vremuri ! Profita !

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este . Persoana care scrie pe acest blog este una minunata si cu aceasta ocazie ii multumesc si eu acestui baiat pentru ca am apucat sa iti savurez cuvintele . Cuvine care poate nu erau scrise fara sa apara el in viata ta .
    Arigatou !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai parerea asta despre mine, si ca inca continui sa citesti aberatiile pe care le scriu pe aici :D

      Ștergere
  5. putin cam trista postarea ta dar mi-a placut!

    sa nu regreti nimic! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu cand ma gandesc la el ma apuca o stare de melancolie.. dar chiar nu ma pot abtine sa nu regret ca nu poate fi al meu. Mi-e cam ciuda..

      Ștergere
  6. Eu as zice sa incerci ceva in sensul asta. :) Daca nu vrea, inseamna ca nu trebuie sa fie "al tau".

    RăspundețiȘtergere
  7. Momentele din viaţă sunt cu împliniri, dar şi cu foarte multe neîmpliniri.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  8. Macar daca te alegi cu un refuz stii una si buna - nu vrea. Ceea ce e mai bine decat sa te intrebi daca ar vrea si ce ar fi fost daca ai fi incercat... :) Zic si eu ca opinia publica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da..dar daca ii spun ii dau ocazia sa ma refuze si sa imi spulbere orice urma de vis..

      Ștergere
  9. This is a topic which is near to my heart... Best wishes!

    Exactly where are your contact details though?


    my weblog; Juegos Online

    RăspundețiȘtergere
  10. Remarkable! Its truly remarkable article, I have got much clear
    idea regarding from this piece of writing.

    my web blog - Juegos

    RăspundețiȘtergere
  11. Bowtrol was also designed for people suffering from Candida overgrowth.
    Some people do go to work right after my first colon cleanse I lost around 6 pounds of body weight.
    Everybody is different and to some degree has different problems.
    detox toxins from body LunchFor lunch, again have a bowl
    of fresh fruit and vegetables. You can feel it every time you cleanse.


    my web site ... site

    RăspundețiȘtergere
  12. si tocmai ca nu stiu ce ar trebui sa fac fac doar ce imi dicteaza sufletul

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..