luni, 23 ianuarie 2012

Povestea unei anorexice.


  Sun la usa tremurand de emotie.Astept de mult timp clipa asta. De prea mult timp..
  Imi deschide usa sigura pe ea.Este o femeie frumoasa, bruneta, are parul lung si este destul de slaba.. pielea ii este foarte alba. Nu pot spune ca este superba.Frumoasa da,dar ochii ei exprima o durere pe care nu o inteleg..
  Intru in hol si imi las haina in cuier.Ma invita in sufragerie si ma asez pe un fotoliu. "As putea sa iti spun multe,dar nu are rost. Ai venit aici pentru ca vrei sa auzi de ce am ajuns unde am ajuns,cu ce am gresit,ce alegeri am facut..".O aprob imediat. Ma fascineaza felul in care vorbeste,ochii in care nu mai exista de mult lacrimi,reflexele crem a rochii care pare de catifea.. "Nu am fost din todeauna slaba.Pana in liceu eu eram aia mai retrasa, fara prieten dar mereu aveam un sfat bun cand mi se cerea sau o imbratisare.Eram timida dar in cercul meu de prietene ma integram foarte bine.Pana intr-o zi cand o fata dintr-o clasa vecina m-a intrebat daca am probleme cu glanda,de ce arat asa.Am inceput sa plang la scoala si nu am mai stat la ore.Am venit acasa,m-am dezbracat si m-am uitat in oglinda.Ma vedeam hidoasa,urata,grasa.Aveam 1,64 si 70 kg si lumea parea ca se sfarsise pentru mine.Mi-am jurat sa nu mai mananc si sa nu mai las pe nimeni sa ma calce in picioare.In ziua aceea am mancat foarte mult, enorm..dar a doua zi nu am mancat nimic,am baut doar apa. Am continuat asa timp de 18 zile.. fara mancare,doar apa. In primele zile simteam foamea ca un animal care ma rodea pe interior,dar apoi a disparut.Am atins o senzatie de pace si armonie care ma facea sa vibrez,sa ma simt.. vie.Dupa parintii mei au intrat la banuieli si a trebuit sa incep sa mananc.Am memorat intregi tabele de calorii, am facut o pasiune pentru acele cifre bonlave.. Am ajuns in 2 luni la 55 kg.Dar tot imi doream sa slabesc. Desi ma vedeam hidoasa,oribila - baietii au inceput sa "roiasca" in jurul meu.Am inceput sa imi bat joc de ei,am distrus chiar si singura relatie care chiar conta pentru mine.I-am distrus pe ei,dar m-am distrus si pe mine. Ai grija ce faci.Exista atatea metode..Ti-ai dat seama cred,sufar de anorexie nervoasa.. e o boala,nu te juca.."Nu plangea.Mi-a mai povestit mai multe episoade din viata ei (poate vi le voi spune si voua,candva) si dupa m-a imbratisat.Am plecat putin bulversata.Ea credea ca ma ajuta,dar nu stia ca asta e chiar inceputul povestii mele..
  Pentru mine mancarea este ca un drog.Este prima oara in viata mea cand recunosc chestia asta.Cred ca este mai usor sa te lasi de etnobotanice sau tigari pentru ca nu esti nevoit sa le consumi zilnic.. Mi-e greu.Nu mint.E cel mai greu lucru pe care l-am facut vreodata.

7 comentarii:

  1. Cate cazuri din acestea sunt!Si e crunt,deoarece vrei sa fi slaba,dar cand iti dai seama ca ai gresit,totul a fost epuizat.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu mananc de npse mii de ori pe zi nu ma simt bine, mananc putin si des si sunt slabuta :o3 am 1,62 si 43 de kg :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfect :D
      pun pariu ca ai un metabolism bun si mananc corect

      Ștergere
    2. :D si nu numai eu, cam asa este toata clasa mea, ne omoram pentru mancare:))

      Ștergere
    3. ce n-as da sa fiu ca tineee ;)))

      Ștergere
  3. Hei as vrea sa vorbesc cu tine imi place Blogul as vrea sa te intreb ceva in privat,daca se poate ...

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..