joi, 7 martie 2013

Povestea din spatele unui cadou


    In spatele unui zambet se afla mereu o farama de speranta, in spatele unei lacrimi o dezamagire.. in spatele unei dorinte se afla un dor adanc, in spatele unei prietenii rabdarea si increderea. Dar in spatele unui cadou ce se afla?
    Eu cred ca in spatele unui cadou se afla mereu o poveste, dar si sentimentul de recunostinta fata de persoana respectiva. Atunci cand oferi cuiva special nu conteaza doar darul in sine (desi te gandesti ore intregi ce sa alegi), ci doar reactia persoanei respective.. e extraordinar sa vezi cum desface ambalajul zambind, frematand de nerabdare, cum te priveste cu recunostinta si incantare. Da, pentru sentimentul de bucurie pe care il simte persoana la care tii chiar merita sa oferi cadouri!
     Daca ar fi sa aleg doua produse de pe Borealy pe care sa le daruiesc persoanelor dragi as alege un colier cu reflexe albastre pentru cea mai buna prietena a mea, Bianca. Mi-a marturisit odata ca si-ar dori sa isi petreaca o mare parte din viata alaturi de cineva care sa o iubeasca sincer, locuind amandoi intr-o casuta pe plaja, reducand intregul univers la doar doua persoane. I-as darui acest colier pentru ca are reflexe de mare, pentru ca de fiecare data cand il va privi isi va aminti de visul ei imposibil dar nu isi va pierde speranta ca va gasi intr-o zi persoana potrivita pentru a i-l implini, transpunandu-l realitatii.

 
    Al doilea cadou pe care mi-ar placea sa il daruiesc este o bratara simpla, o bratara cu o floare formata din 4 cristale diferite. Nu stiu de ce, dar atunci cand am vazut-o m-am gandit la mama si la toate florile din hartie colorata pe care i le decupam cand eram mica si pe care ea le-a pastrat in cutia cu amintiri. Bratara ar putea sa o poarte cand doreste si sunt convinsa ca atunci cand o va vedea se va gandi la acelasi lucru la care m-am gandit si eu.

     Ca o concluzie, cadourile sunt acel ceva special care poate aduce un zambet pe chipul oricui, o metoda de a rasplati o persoana importanta care a reusit sa iti deseneze un zambet, acel ceva care poate da culoare unor clipe si care reuseste mereu ca creeze amintiri minunate. Daca tii la cineva nu poti rata ocazia de a-i demonstra cat de mult tii la persoana respectiva, un mic gest care reuseste sa creeze emotii mari si amintiri minunate!

      Articol scris pentru Super Blog Spring 2013- proba 2

4 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..