luni, 29 aprilie 2013

Regretele vin intodeauna prea tarziu


   Cand nu stii daca sa ramai sau sa pleci, intoarce-te cu spatele si fugi cat te tin picioarele. Nu iti trebuie nici un motiv, tu doar sa stii ca intodeauna cel ce ramane continua sa spere, iar in situatiile astea speranta poate aduce doar suferinta. Fugi si cauta alte povesti!
   Imi pare rau ca s-a ajuns aici. Era fix momentul ala cand ma tineai in brate si eu nu ma mai gandeam la el. Nu sunt nebuna, deci stiu cand sa renunt. Gelozia ma face proasta si nesigura pe mine. Trebuie sa fac cumva ca astea sa inceteze.
   Nu trebuia sa beau atat de mult, dar macar cand m-am trezit am stiut ca sunt eu. Ai reusit atunci sa ma scoti din minti. Ti-am mai dat o ultima sansa si ai pierdut-o. Nu stiu a cui este vina: a ta ca nu mi-ai dat niciodata suficient, sau a mea ca nu m-am multumit cu ceea ce am avut. Poate am gresit amandoi.
   Imi pare rau ca s-a ajuns aici. Cam tarziu sa imi vreau amicul inapoi.

    Anemona.

7 comentarii:

  1. Ai un premiu de la mine! http://clipeperfecte.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Gelozia e un sentiment normal. Problema este cum se manifesta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştii,câteodată toţi reacţionăm după primul impuls.Important e să ştim să îl controlăm.E foarte complicat să îţi ţii în frâu sentimentele şi de aceea uneori părem penibili când le dăm în vileag.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..