sâmbătă, 20 aprilie 2013

Fascinatia luptei


    Incep sa cred ca imi place mai mult lupta decat recompensa. Cand obtin ceea ce vreau, ma apuca teama. Am vrut chestia asta? Sau cum s-a ajuns aici? In fine..
    Am vise imposibile pentru ca este de un milion de ori mai fascinant sa lupti pentru ele decat sa le indeplinesti. Si cine are nevoie de realitate, cand scopul in sine e atat de frumos?..
    Cred ca mi-e frica. Mi-e frica sa ma trezesc si sa vad ca totul este un vis. Sa nu ma trezesti, te rog! Ai mila.. uita-te ce frumos dorm. Si ce dragut si sincer zambesc cand te vad. Si.. si daca e iubire?!

    Anemona.

11 comentarii:

  1. Ştii cum e,fiecare sunteţi diferiţi.Prin simplul fapt că ţie îţi place lupta,eşti mai specială! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord. Recompensa pe mine ma deprimă uneori și numai gândul că lupta s-a încheiat mă face să regret tot efortul depus până atunci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ihm , si mie imi place mai mult lupta , asta imi aminteste de un citat dintr-o carte " daca as avea tot ce ravnesc , n-as mai vrea nimic . "
    Asa-i .
    Si hm..visele , ce ne-am face fara ele.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..