vineri, 12 aprilie 2013

Narcisism


     Ma fascineaza caracterul uman. Il iubesc si il detest in aceeasi masura.
     Imi place ca oamenii mereu ma surprind. Asteptarile nu au nici o legatura, am invatat ca nimic nu o sa iasa niciodata asa cum ai planuit. Vrei sa ma contrazici? Daca poti, incearca! Dar iti spun ca asteptarile noastre, imaginatia sau ideile.. nimic nu se compara cu realitatea! Nu incerca sa gasesti raspunsuri, traieste pur si simplu.
     Oamenilor nu le pasa. Sau daca le pasa, le pasa doar pentru ca vor sa se ajute pe ei, facandu-ti bine tie. Nu intelegi? Aici fiecare e pe cont propriu. Suntem de un egoism infiorator, si nu exista nici o exceptie. Asta e parte din firea noastra.
     Sunt caractere si caractere, dar pana la urma toti avem ceva in comun. Toti vrem sa ne fie bine in primul rand noua. De multe ori egoismul se transforma in narcisism, ne iubim intr-un mod bonlav si aproape nici nu constientizam asta.. Probabil este normal sa ne vrem binele, probabil trebuie sa incercam sa se iubim.. dar ce se intampla daca este o iubire inutila? Oare eu merit sa ma iubesc?..
     Azi nu stiu daca ce simt pentru mine este ura sau doar o iubire bonlava.

    Anemona.

5 comentarii:

  1. O postare chiar dupa sufletul meu ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahaa!Şi mie îmi plac surprizele,cele plăcute:)).Oamenilor nu le pasă numai de ei,ai avut foarte mare dreptate.Şi ştii de ce?Pentru că primim ceea ce dăm.Nici noi nu suntem mai buni.Dacă am sta să ne gândim mai bine,ne-am da seama că şi nouă ne pasă doar de ce se întâmplă cu noi,într-o oarecare măsură.

    Ai dreptate,toţi avem acest lucru în comun.Suntem nişte narcisişti.Dacă nu am fi,înseamnă că nu am trăi pe Terra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca un om este fericit atunci cand il iubeste pe Dumnezeu mai mult decat pe sine insusi , si de aceea , fericirea adevarata este atat de rara .
    Trebuie sa ne iubim si este bine sa ne iubim , dar nu intr-un mod bolnav, trebuie sa ii mai iubim si pe altii .

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..