sâmbătă, 27 aprilie 2013

Daca as sti..


    Ce usor ar fi totul daca am fi constienti ce si cat meritam.
    Probabil am inceta sa mai alergam dupa iluzii care nu se potrivesc firii noastre si cu siguranta nu am mai lua decizii care sa ne contrazica intreaga fiinta. Am suferi doar atunci cand trebuie, si acea suferinta ar fi blanda si absolut necesara - ea doar ne-ar purifica sufletul.
    As avea nevoie sa stiu ce merit, ca sa stiu ce ar trebui sa obtin. Sunt stupid de nehotarata si zapacita. Am nevoie mereu de cineva care sa imi aminteasca ce vreau, ce sper, ce visez.. Din fericire exista acum o astfel de persoana in viata mea.
    Nu sunt multumita. Nu vreau sa imi mai dicteze cineva fiecare miscare, chiar daca am nevoie de asta atat de mult. Vreau sa ma descurc si singura. O sa invat asta.. intr-o zi.

     A.

6 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..