luni, 8 aprilie 2013

Azi ma simt..


    Azi ma simt.. ciudat de impacata cu mine.
    Azi cred ca merit ceva mai bun.
    Azi am primit raspunsurile de care aveam nevoie, chiar daca am uitat sa pun intrebarile. Mi-a fost teama.. a trecut. Era doar o stare.
    Azi ma privesc in oglinda si nu mai vad un montru. Demonii sunt tot acolo, dar ei sunt parte din mine. Pentru prima data ii accept. Vreau sa invat sa ii iubesc, sau macar sa imi placa partea asta a mea. Oare exista intuneric in oricine?
       ..
    Dar cine naiba are nevoie de raspunsuri la aceasta intrebare?
    Stiu ca exista. Exista intuneric si lumina. E suficient. De ce as avea nevoie de mai mult, cand propria fiinta imi e suficienta?! Azi nu imi mai pasa de ceilalti. Pot sa zambesc..

    Anemona.

4 comentarii:

  1. E interesant modul in care treci de la o stare la alta . Nu stiu ce sa spun , poate ca uneori nu ai altceva de facut decat sa accepti , am realizat ca e mai usor sa te schimbe cineva decat sa te schimbi singur..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. oricum, pentru o schimbare.. cred ca iti trebuie mereu un scop, fie si unul inconstient.

      Ștergere
  2. "Exista intuneric si lumina. E suficient. " Minunata expresiie a gandurilor.Te astept si pe la mine,cu drag.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..