luni, 22 aprilie 2013

Frustrare


    E frustrant sa fii exact ceea ce nu ar trebui sa nu fii. Sa ai in fata ta toate motivele pentru care ar trebui sa te schimbi, si sa nu faci nimic.
    Imi rasuna si acum vorbele lui in minte. "Iti e sila de faptul ca nu crezi ca ai un loc nicaieri si ca toti sunt impotriva ta. Iti e sila de tine.. nu pentru cum arati, ci pentru cine esti" . De ce sunt asa? De unde si-a dat seama cum sunt cu adevarat?..
    Nu stiu daca sunt complicata sau ma chinui sa fiu complicata. Cert este ca nu sunt eu. Ma chinui sa fiu detestabila, doar pentru ca incerc sa explic trecutul. In mintea mea toate au un sens, dar transpuse realitatii gandurile mele pierd orice semnificatie.
    Inca mai simt ca sa imi bat joc de mine este normal. Inca cred ca durerea este o manifestare sublima a placerii (bine.. asta suna cam sadic). Inca ma cred si vreau sa fiu ciudata.
    Ma intreb de ce eu nu ma inteleg, dar el da. Nu imi pot da seama unde este eroarea.

     Anemona.

10 comentarii:

  1. Eu cred ca eroarea este evidenta: tu vrei sa fii cumva, in timp ce el te vede exact asa cum esti. Asta cam inseamna ca tu nu prea te mai vezi cum esti, ci numai cum ai vrea sa fii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ar trebui sa ma vad eu asa cum sunt? De ce el poate vedea asta si eu nu?

      Ștergere
    2. Ba da, ar trebui. Probabil ca si el isi doreste sa fii cumva si ii este mai usor sa vada ca nu esti asa cum isi doreste, pe cand tu vrei sa te apropii cat mai mult de imaginea pe care o consideri ideala.

      Ștergere
  2. Dacă stăm să ne gândim mai bine vom realiza că a fi gelos înseamnă a fi frustrat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt prea buna la capitolul auto-cunoastere pentru ca eu nu pot sa ma descriu insa altii pot sa ma descrie.
    Poate asa e si la tine. Poate nu te cunosti sau poate iti plac anumite lucruri la tine iar altele nu.
    Ar trebui sa fii cum vrei tu si cum iti place. Lasa-i pe ceilalti cu parerile lor despre tine. Tu fi cum iti place. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea sa fiu cum ar trebui sa fiu.. pacat ca nu imi dau seama cum ar arata acest "ideal".

      Ștergere
  4. "E frustrant sa fii exact ceea ce nu ar trebui sa nu fii. Sa ai in fata ta toate motivele pentru care ar trebui sa te schimbi, si sa nu faci nimic."

    Oh Doamne si cat e de frustrant ! N-as putea spune ca-mi place postarea , e o realitate trista dar ma bucur ca ai tupeu s-o infrunti.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..