miercuri, 24 aprilie 2013

News


      Imi beau cafeaua in timp ce rasfoiesc pagini din ziarul vietii mele. Imi aprind cu ciudat de multa indemanare tigara si trag un fum. Hmmm..
      Citesc primul titlu si mi se pare destul de interesant. "Cum iubeste ea". Suna promitator, dar continutul articolului ma dezamageste : "Ea ii iubeste cu adevarat doar pe cei pe care nu ii poate avea. Pentru ea mereu iubirea inseamna suferinta. Ea ar vrea sa il iubeasca pe 8, dar nu o sa reuseasca niciodata. Baiatul ala nu este in stare sa o faca sa sufere, si in a ei viziune - unde nu este suferinta, nu poate fi vorba de iubire". Dau pagina oarecum confuza, si trec peste titluri ca "Adori sa transformi trecutul in prezent", "Cum sa faci sa simti mai multa durere", "Putin despre disperatii dupa atentie", etc.
      Articolul "Inca te mai intrebi cine e ciudatul ala anonim?" imi atrage atentia. Citesc doar primele randuri, ca daca il citesc pe tot o sa imi pun iar intrebari la care nu are cine sa imi raspunda. "Crezi ca iti poti da seama cine este, nu e asa? Ai noroc ca nu se mai joaca cu tine. Ca nu iti lasa comentarii. Chestia asta te-ar fi framantat, si tot nu i-ai fi aflat identitatea. Ce te ingrijoreaza pana la urma? Nimic din ce a spus nu este adevarat (..)".
       Sar peste unele pagini si ajung la un articol ciudat - "Schimbare". Este o pagina pe care este scris doar "Oamenii nu se schimba, dar parerile, sentimentele si aparentele - intodeauna". Hmm.. probabil am citit suficient pentru ziua de azi. Poate o sa folosesc restul ziarului pe post de servetele.

     Anemona.

10 comentarii:

  1. Hm , interesanta ideea si frumos scrisa .
    Acum , ca am ajuns la zi cu postarile tale , vreau sa-ti spun ca daca credeai ca ai scapat de mine , ia-ti gandul ! E doar ca momentele in care am chef sa citesc sau sa scriu ceva sunt tot mai rare si decat sa citesc superficial mai bine nu citesc deloc.
    Am vazut ca scrii din ce in ce mai putin , la lungime ma refer . De ce ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu stiu. S-au intamplat mai multe in ultima vreme, si simt ca daca as scrie mai mult nu as reusi sa descriu cu exactitate trairile, probabil asta este un paradox.. habar nu am. Ma bucur ca inca esti aici >:D<!

      Ștergere
  2. Şi mie mi-ar da bătăi de cap un anonim de-ăla..hmm..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu.Am alt blog acum:). www.thepandaonline.wordpress.com

      Celălalt era infectat.Nu ştiu ce..complicat..

      Ștergere
  3. Foarte buna ideea asta cu ziarul, pana acum nu am vazut pe la nimeni sa se fi gandit la ea. Cat despre titluri si articole, cred ca nu trebuie sa iti faci griji decat pentru "Adori sa transformi trecutul in prezent"... ala iti va aduce numai probleme, pentru ca de restul vei avea parte oricum, si daca vrei, si daca nu vrei. Dar nu uita ca poti scrie pagini noi, pline de articole, in fiecare zi. Si nu trebuie sa fie toate la fel :)

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..