vineri, 26 aprilie 2013

Fuga (de el, de mine..)


    Am vrut sa vad si sa descopar tot ce tine de tine, dar tu nu m-ai lasat. Probabil ai crezut ca nu merit, ca imediat ce am inceput sa ma dezbrac de secrete ai fugit. La inceput am alergat dupa tine si dupa toate visele mele.
    Daca sa iti urmezi visele este o greseala, am gresit. Si mi-a placut. Am continuat sa gresesc la infinit, mi-a placut la nebunie sa sufar cu gandul la tine. Era un gest sadic sau nesabuit, dar crede-ma ca prefer starea aceea usor masochista in locul amortelii asteia dulci care m-a cuprins acum. Nu mai simt nimic. Nepasarea asta este ciudata, nu ma caracterizeaza..
    Probabil m-am plictisit sa alerg. Copii au mai multa energie.

    Anemona.

3 comentarii:

  1. Unele vise se spulberă când descoperim adevărata realitate..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e greșit să-ți urmezi visele, dar se întâmplă uneori să obosești.. Poate că ai alt vis acum..

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..