sâmbătă, 24 decembrie 2011

Scrisoare pentru Mos Craciun..

                                            
                              Imi aduc aminte..
Imi aduc aminte cand eram mica si ii scriam Mosului.Si realizez ca ii ceream tot felul de lucruri stupide in loc sa imi doresc esentialul.In loc sa imi doresc ceva ce nu puteam obtine de una singura.
Macar am o scuza: eram copil.Nici eu nu stiam ce vreau sau ce pot.
Acum sincer nu imi doresc decat un singur lucru: sa reusesc de una singura tot ce imi propun.
Si sa ma regasesc.Sa stiu ce vreau si sa pot sa fac diferenta dintre vis si realitate.
Si o sa reusesc.. Intr-o zi.
Sper ca nu cer prea mult.Sau prea putin.Cer doar ceva de care am foarte mare nevoie.

Vreau ca toti de aici sa gasim maine sub brad ceea ce ne dorim .. Craciun fericit prieteni!


2 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..