marți, 6 decembrie 2011

Ploua



  Ploua.Imi plange sufletul si odata cu el parca plange si natura.Este iarna,imi doream zapada si uite ce primesc. Azi a fost cea mai rea zi pe care o puteam avea.Simt ca am gresit iar.Azi nu am fost eu deloc.Ma uit in oglinda si vad o copila trista.Nu asta sunt eu.Nu asa sunt eu.

 Vreau sa se termine totul.Nu stiu daca mai pot sa continui sa ma mint singura,nu stiu daca voi reusi sa imi revin vreodata.Vreau sa ma adun,vreau sa gasesc in mine putere si curaj - dar nu pot.Traiesc prin povestile altor oameni,ma implic prea mult in vietile lor si uit de a mea.

 Nu stiu ce sa mai fac.Nu arat asa cum trebuie.M-am ingrasat in ultimu' hal,am gasit in mancare un refugiu pentru depresia mea.Sunt frustrata,sunt speriata,au avut loc prea multe schimbari si simt ca imi pierd toti prietenii.Ma pedepsesc in fiecare zi,parca devin cel mai mare dusman al meu si incepe sa .. doara.

  As vrea un final fericit pentru povestea mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..