sâmbătă, 3 decembrie 2011

O zi banala

  Si uite ca a trecut si ziua asta (aproape).
  Am in mana o cana de ciocolata calda si imi promit ca o sa fie ultima. Incep sa am probleme cu kg, depresia asta ma conduce tot mai des la episoade de big eating .. dar o sa ies eu si din asta. Trebuie. Mereu m-am descurcat.

 Incercam sa fac in minte niste asocieri.. Ma gandeam ca dragostea iti otraveste incet incet sufletul, iti epuizeaza toate gandurile.. tigarile iti distrug trupul..speranta te chinuie, te obliga sa astepti ceva ce nu stii daca se va intampla vreodata. Prietenii se poarta frumos cu tine,dar au si ei problemele lor si nu poti sa stai numai "pe capul lor". Si atunci? Cu ce/cine sa traiesti, pentru ce sa traiesti?

 Azi mi-am aprins o tigara. Imi promit ca o sa fie ultima. Trag usor, dar incep sa tusesc si sunt nevoita sa o sting si sa o arunc.Nu vreau sa mor la 20 de ani, niciodata nu am stiut sa fumez cum trebuie. Si nici nu am vrut sa invat. Dar nu am putut sa recunosc ca nu sunt facuta pentru asta.Asa ca o termin.Ultima tigara,pachetul la gunoi. Parca ma simt mai bine..

 Tigarile, dragostea, prietenii, relatiile, dorintele.. toate ne macina sufletul,ne fac sa murim incet dar sigur, ne ocupa gandurile si ne incurca sentimentele.. si totusi,ce rost are sa traiesti daca nu poti sa faci ce vrei, ce simti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..