sâmbătă, 10 decembrie 2011

Atitudine de invingatoare!..

  Azi m-am trezit cu o dorinta arzatoare de a fi ceea ce vreau sa fiu. Si am fost cam dezamagita cand am realizat ca nu m-am schimbat (inca), deci nu pot sa ma comport asa cum vreau.
  Incep sa realizez ca regulile pe care le respectam cu strictete erau facute de mine.Ca doar eu ma luam dupa ele..Ca pentru lume nu conta ca eu ma consideram prea urata ca sa ma machiez, ca purtam haine superlargi pentru ca ma vedeam foarte grasa.. Ca nu mi-am indeplinit nici un vis. Nu, nu asta conta.Conta doar o imagine,conta doar ceea ce vedeau si credeau ei..

  Nimeni nu m-a intrebat ce gandesc.Cum gandesc.Decat foarte rar.Adica aproape niciodata.Mi-a luat ceva timp,dar am realizat ca nu se vor schimba.Niciodata.Pentru ca nu vor asta.Deci trebuie sa imi schimb eu atitudinea.
  Vreau sa imi desenez un zambet pe fata.Chiar daca nu sunt fericita.Daca lor le plac atat de mult aparentele, asta le voi oferi!Imi voi desena un zambet larg pe fata si voi incerca sa ma simt ca o femeie nepasatoare, puternica, hotarata - chiar daca stiu ca nu sunt.Voi purta numai tocuri inalte, ma voi juca provocator cu vreo suvita rebela..ma voi machia ca sa par mai matura, voi clipi mai des, ambalajul va fi perfect.. dar sufletul? Cui il las?
  Oare vei avea vreo reactie cand ma vei vedea asa?Sau ma vei citi imediat,vei sti ca in sufletul meu voi fi tot aceeasi persoana,cea de acum?Ma vei iubi cum sunt acum sau poti sa faci asta doar cand voi asa cum vreau, cand voi fi increzatoare, sexy, puternica, hotarata?!

 "Hmm..Cam multe intrebari pentru o dimineata obisnuita de sambata.."

2 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..