joi, 22 decembrie 2011

Bradut!


  Azi voi impodobi bradul impreuna cu familia.
  Ma cuprinde parca o stare de euforie.
  Vine Craciunul!O sarbatoare pe care o iubesc si o dispretuiesc in acelasi timp.
  De ce iubesc Craciunul? Pentru ca este o sarbatoare care ne face sa fim mai buni,mai sinceri.Este perioada cand iti pierzi foarte mult timp incercand sa gasesti "cadoul perfect" pentru o persoana speciala.Este perioada cand toata lumea este draguta cu mine. Este perioada cand uit sa fiu trista.
 De ce dispetuiesc Craciunul? Pentru ca devine o sarbatoare comerciala.Pentru ca uneori facem cadouri obligati,fara sa simtim ceva cand alegem.Pentru ca uneori nu devenim mai buni,doar ne prefacem.Pentru ca mai toti ne punem niste masti pe care uitam sa le dam jos.

 Da,este adevarat.Urasc si iubesc Craciunul in acelasi timp.Am incercat sa fiu trista,dar nu pot.Imi vine sa rad. De ce sa mint? .. Imi plac la nebunie amestecurile astea de sentimente,de exemplu: iubire si ura, dispret si dorinta, bucurie si tristete.. Cred ca niciodata nu voi putea iubi cu adevarat.Pentru ca eu nu pot sa urasc.

  Va urez un  Craciun fericit si fie ca (aproape) toate dorintele voastre sa se indeplineasca. Spun "aproape" , pentru ca daca s-ar indeplini chiar toate nu am avea pentru ca sa mai luptam.Si ce e viata fara lupta?..

6 comentarii:

  1. defapt, daca ni s-ar indeplini toate dorintele viata ar deveni plictisitoare, pentru ca le-am avea pe toate. si chiar daca le-am avea pe toate, tot am gasi ceva care sa ne lipseasca, si tot nu am fi multumiti.
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos post. Ai ascuns un mesaj profund printre randuri ( pe care l-a mentionat si Scriitor.a mai sus).
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Scriitor.a ai maaare dreptate!
    @Ella multumesc pentru urare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu simt la fel fata de perioada asta, iubire si ura, dar din alte motive..
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ZhaO multumesc la fel :D as fi curioasa sa aflu acele motive, poate scrii o postare la tine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..