sâmbătă, 3 decembrie 2011

Nu imi place sa pierd..

 Mai bine zis nu sunt obisnuita sa pierd. Nu vreau sa mai lupt pentru ceva pe care nu cred ca il voi avea niciodata, nu vreau sa imi cladesc iar un castel de iluzii pe care sunt sigura ca il vei darama cum faci cu unul facut din carti de joc.. Nu renunt, nu voi renunta niciodata,dar vreau sa stiu ca va fi bine.Vreau sa stiu ca nu vei rade de mine,de sentimentele mele.Vreau sa fiu sigura pe mine si pe ceea ce simt.
 O sa renunt incet incet la oamenii care ma fac sa sufar. In final mi-e teama ca voi ramane doar cu tine. Tu nu m-ai dezamagit niciodata,pentru ca atunci cand erai gata sa o faci am fugit.

 Poate sunt lasa,poate sunt prea copilaroasa pentru tine,dar nu vreau sa accept o noua infrangere.Prefer sa ma retrag acum,sa lupt cu mine si sa vin cand voi fi sigura ca te merit si ca ma meriti. Vreau sa capat incredere in mine, vreau sa fiu mai curajoasa,mai ordonata,mai optimista..vreau sa gandesc matur,vreau sa te vad asa cum esti si sa invat sa te apreciez..vreau sa fiu sigura ca voi invinge,ca in jocul asta nebun eu voi iesi castigatoare.

 Nu imi place sa pierd..nu stiu sa pierd..nu vreau sa pierd

5 comentarii:

  1. trebuie sa inveti sa mai si pierzi ca nu poti controla tot universul ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate, dar vreau sa invat sa evit posibilele greseli

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place sa pierd...
    Cand ne imbatam cu prea multe victorii, ajungem sa devenim alcoolici :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm.. ai dreptate cu asta,si totusi eu nu sunt obisnuita sa pierd :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ahh, cat ma bucur ca mai e cineva care uraste sa piarda, care nu e obisnuit sa piarda. Eu una, nu consider ca e un efect, dimpotriva, trebuie sa fi al naibii de puternic cand te incapatanezi sa ti cu dintii de ceva ce iubesti!


    Minunata postare! <3

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..