luni, 5 decembrie 2011

Promisiuni.

PROMISIUNI.


 - Promit sa incerc sa fiu mai obtimista
 - Promit sa invat sa fiu fericita
 - Promit sa incerc sa spun mereu ceea ce gandesc
 - Promit sa incerc sa fiu sincera
 - Promit sa te iubesc asa cum esti
 - Promit sa imi urmez intodeauna inima
 - Promit sa imi pun in aplicare ideile
 - Promit sa nu mai dau atatea sfaturi 
 - Promit sa scap de "prietenii" care nu ma merita
 - Promit sa nu imi mai beau visele si sa imi sting in scrumiera toate sperantele..
 - Promit sa nu mai tin la oricine
 - Promit sa nu mai fiu atat de sensibila
 - Promit sa incerc sa imi fac cat mai multi prieteni,sa fiu mai sociabila
 - Promit sa invat cand sa ma opresc
 - Promit sa nu ma mai comport mereu ca un copil
 - Promit sa invat sa iert atunci cand merita
 - Promit sa inteleg ca oamenii nu se schimba,ci doar isi evidentiaza unele calitati 
 - Promit sa lupt pentru ceea ce vreau sa obtin
 - Promit sa fiu puternica
 - Promit ca data viitoare o sa doara mai putin..


              Promit sa incerc sa fiu mereu "eu" .. promit sa imi pese mai putin..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..