sâmbătă, 20 octombrie 2012

Ultima seara

      Ora: 01:47
      Tigari: 5
      Bautura: cine mai tine socoteala?..
      Stare: una conuza, complet idioata
 
 
    Am venit de la o petrecere mai "cuminte" si acum beau singura. Asta e ultima seara.. si eu trebuie sa uit. Nu pot sa dorm (din nou). Sunt patetica.
    Mi-am fumat ultima tigara si mi-am promis ca ma las. De data asta o sa fie diferit. Trebuie sa fie. Refuz sa ma distrug singura.. in felul asta. Am alte metode.. dar asta e o alta poveste.

     P.S: Astazi l-am vazut pe "fostul" cu noua lui prietena. Au trecut chiar pe langa mine si s-au oprit in aceeasi statie de autobuz. I-am zambit si dupa am plecat acasa pe jos. Parea fericit, iar fericirea aceea iluzorie ma dezgusta.

     Simteam si inca simt ca viata isi bate joc de mine.
     Anemona.

12 comentarii:

  1. In sfarsit te-ai gandit si tu sa lasi tigarile si bautura ! :|
    Nu stiu , poate ca daca am vedea fericirea in lucrurile mici nu am mai simti ca viata isi bate joc de noi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vad nimic..crede-ma am incercat..si nici beata nu mai vad nimic :|

      Ștergere
  2. Si eu simt uneori ca viata isi bate joc ,asa ca te inteleg oarecum...
    Buna idea cu renuntatul la tigari...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia sa ma trezesc si eu..chiar daca doare al naibii de tare >:D<

      Ștergere
  3. Chestiile astea gen bautura, tigari ca sa uiti sunt niste prostii. :) Daca fumezi, fa-o din placere nu din altele . ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca simt placere.. nu cred ca imi place..e doar un..tic

      Ștergere
    2. Cu fumatul n-am nimic. Mai mul cu bautul. Bine ca e si perioada acum, o sa intelegi mai tarziu.

      Ștergere
  4. Bine ca ai renuntat la tigari si bautura,nu te duc la nimic bun,plus de asta iti fac mai mult rau...Nu are rost sa te distrugi singura si nici altcineva...O sa scapi de aceste lucruri cu fruntea sus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deeeci... o tigara, maxim doua, cinci intr-o seara. Cine te mai intelege?!
    Cat despre restul - tu macar ai un fost :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram bauta cand am scris asta:"> siii...am un fost de 2 zile... nu prea ma pot lauda cu asta :D

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..