vineri, 5 octombrie 2012

Stilul care ti se potriveste oriunde, oricand!

       
      Toti oamenii sunt diferiti. Desigur ca unele ganduri ale oamenilor pot fi foarte asemanatoare, dar mereu vor exista acele idealuri si concepte care vor fi doar ale noastre.
      In legatura cu stilul vestimentar prefer sa cred toti ne imbracam asa cum ne place. Eu personal nu ma las influentata de moda, desi trebuie sa recunosc ca magazinele pe care le frecventez au si haine din cele mai noi colectii (spre exemplu, hainele care se gasesc in Real-Hypermarket si sunt din marca proprie Designers).
       M-am uitat putin pe site-ul lor si am gasit haine foarte dragute. Problema este ca nu pot fi toate ale mele (pentru ca ar fi ciudat sa iti cumperi 10 tricouri odata doar pentru ca iti plac foarte mult, desi trebuie sa recunosc ca am facut asta).Din catalogul lor mi-au placut foarte mult niste cizme de un roz pal si un pulover cafeniu care pare foarte pufos. Am mai vazut si niste blugi rosii care i s-ar potrivi de minune mamei, dar nu vreau sa ii rapesc placerea de a proba multe haine si de a gasi ceva care sa ii vina perfect.
     
       As putea sa spun ca imi plac hainele "la moda" la fel cum imi plac si cele vintage. Ati fi surprinsi sa vedeti ca bunul-gust de gaseste oriunde, chiar si in cele mai neasteptate locuri! Daca vreti totusi sa mergeti la sigur, mergeti pana in Hypermarketurile Real.

         Articol inscris in  Super blog 2012 proba 2
         Catalogul cu haine: http://www.real-hypermarket.ro/pdf/fashion-toamna.pdf

2 comentarii:

  1. WOW.Cum sunt o adevărată fană a podiumurilor şi a modei,îţi spun că m-a fascinat acest site.Genial!

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..