luni, 1 octombrie 2012

Numai idioti..


    Ma uit in jur si vad numai idioti.
    Idioti care continua sa iubeasca atunci cand li se intoarce spatele, care plang si se consuma.
    Idioti care vad totul ca pe un joc si dintre toate jucariile din lumea asta aleg sa se joace cu sentimentele, fara sa le pese de cate suflete distrug si cate sperante dau.
    Idioti care isi bat joc de toata lumea doar pentru ca pot. Acei oameni care trec peste propriile complexe doar criticandu-i pe altii.
    Idioti care se lasa calcati in picioare si nu stiu sa spuna "NU!".
    Idioti carora le pasa.
 
    Ma uit in oglinda si reflexia mea chiar are tente de idiotenie accentuata. Nu stiu ce am in dimineata asta.. Am nevoie de niste cafea. Ciudat, nu am baut in viata mea cafea dimineata. Nici macar nu stiu cum se face. Hmmm..

    Anemona.

22 de comentarii:

  1. in viata intalnesti mutlti idioti*..incearca sa nu-i bagi in seama:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar ce fac cand sunt o idioata la randul meu?..

      Ștergere
    2. uneori e bine sa fi idiot asa de dragul de a fi ... de adevaratelea sigur nu esti :)

      Ștergere
    3. Eu nu cred asta..atata timp cat ma comport ca o idioata :-??

      Ștergere
  2. Incerci sa te bucuri ca nu esti singura..idioata!

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S...Hai cu Toyota..te sustin din umbra..au inceput sa scrie deja..Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nici nu mi-am dat seama unde sunt temele.. multumesc la fel :D >:D<

      Ștergere
  4. Ciudat, dar si eu am inceput sa scriu aseara despre un idiot. E urat cand ne dam seama ca suntem idioti... dar poate pentru ca realizam asta, mai avem macar un merit, daca nu si speranta de recuperare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa citesc si ce ai scris tu :D
      Eu speranta de recuperare nu prea mai am.. nu stiu ce sa spun despre ceilalti.

      Ștergere
  5. In concluzie , sunt o idioata ! :)) Trist dar adevarat .

    RăspundețiȘtergere
  6. CE VA MAI PLACE SA VA FACETI IDIOTI :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ne gandim bine, fiecare facem parte din categoriile astea de idiotenie insiruite de tine...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu de ce,dar cred ca uneori trebuie sa fim si putin idioti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine asta nu m-a ajutat..sunt curioasa cum se manifesta la alte persoane :D

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..