miercuri, 3 octombrie 2012

Ma gandesc la el..


    Bausem mult. Dar nu a fost niciodata suficient, cat sa ma faca sa uit.

    Mi-ar placea ca intr-o zi sa ma trezesc si sa te uit. Sa te vad si imaginea ta sa nu imi creeze nici un fior. Mi-as dori sa nu mai simt..
    Eu cand iubesc ma distrug. Eu cand iubesc sufar. Asta nu se poate intampla. Mi-am jurat de multe ori ca nu voi fi genul ala tipic de femeie indragostita care ar face orice pentru el, care are senzatia ca traieste doar pentru el..
    Acum am senzatia ca lupt cu mine. Nici nu stiu ce sa mai cred.
    Hai mai copil. Iesi din mintea mea, te rog, te rog, te rooog..
   
    Anemona.

10 comentarii:

  1. sigur cu bautura nu rezolvi nimic :trebuie sa treaca un timp sa se vindece ranile:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi sa nu-ti devina "obisnuinta"...ar fi grav.
    Nimic pe lumea asta nu merita sa te distrugi, sa-ti distrugi darurile naturale ... crezi ca apoi vei fi mai iubita de X, Y sau Z aparuti in drumul tau pe parcursul vietii ??!! Taria unui caracter de femeie sta in puterea de a deveni mai frumoasa, mai grijulie cu ea si mai inteleapta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. " Taria unui caracter de femeie sta in puterea de a deveni mai frumoasa, mai grijulie cu ea si mai inteleapta" - replica asta ar trebui sa o tin minte..si sa incerc sa o inteleg

      Ștergere
  3. Hei..,bautura nu te ajuta..ci uneori poate fi dusmanul tau numarul unu, fiecare "el"o sa aiba un loc special amenajat in sufletul tau,dar asta nu inseamna ca poti avea o stare naspa datorita lui.Sunt multe lucruri mai frumoase si neapreciate pentru care poti sa zambesti:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ciudat cum doar atunci cand am chestiile pe care le vreau sunt fericita..si mi s-a cam pus pata pe el

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Nu am apucat sa vad ce ai scris:(

      Ștergere
  4. Uneori 'te rog'-urile astea fac mai mult rau decat bine. Il fac sa prinda radacini mai adanci acolo, in mintea ta. Stiu cum e, de-aia zic :-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Am stiut asta inca de la inceput. Dar era atat de greu sa ma impotrivesc,si am renuntat inainte sa o fac..

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..