vineri, 14 iunie 2013

Putin din ce ma framanta..


     Candva imi vei multumi. Candva iti vei da seama ca am dreptate.
     Ma simt nedemna. Poate suna stupid, dar chiar asa ma simt. In ultima luna mi s-au intamplat multe lucruri frumoase, lucruri pe care nu le merit. Oare te pot pune si pe tine pe lista?..
     Eu fac parte dintre acele persoane obsedate dupa control. Decat sa vad pe altcineva cum imi distruge fericirea, mai bine o distrug eu acum - singura. Daca stim cum va fi finalul, de ce sa mai conteze cum ajung in acel punct?
     Pot sa fug acum. O sa fie usor. Mereu am facut asta - ma retrag inainte sa ma implic prea mult.
     Prefer sa sufar din cauza mea decat sa sufar pentru persoane care nu merita asta. Poate gandurile mele sunt macabre si irealiste, dar chiar nu imi pasa. Felul meu de a fi nu m-a dus niciodata nicaieri, dar macar m-a ajutat sa supravietuiesc intr-o lume care nu mi-a apartinut niciodata..

      A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..