luni, 24 iunie 2013

Iubesc ploaia


    Am vazut oameni fascinati de luna, oameni care petrec ore numai privind-o si incercand sa ii dezlege tainele mute. Am vazut oameni fascinati de mare, de rasarit, oameni fascinati de alti oameni (ah, asta e cea mai rea dintre toate!), oameni fascinati de sentimente, fascinati de propria persoana.. eu nu ma regasesc in lista asta (momentan).
    Ma fascineaza ploaia. Atunci cand ploua abandonez orice activitate. Imi fac rapid o ceasca de cafea cu lapte, deschid repede geamul si imi aprind tigara mentolata, multumindu-ma doar sa ascult. Ploaia este singura pe care reusesc sa o ascult pana la capat, este acel ceva care niciodata nu o sa ma plictiseasca sau o sa ma faca sa o detest. Ploaia face parte din ritualul meu, face parte din mine.. este singura careia i-am permis si careia ii voi permite acest lucru.
    Ploaia ma inspira. Cand ploua imi vin cele mai geniale idei. Din ploaie s-au nascut toate personajele mele, toate legendele, fanteziile, povestile.. Ploaia este micutul meu secret.
    Iubesc ploaia si cred ca noi - oamenii - nu reusim sa o apreciem asa cum trebuie. Mi-as dori ca atunci cand ploua sa ne dam toti mastile jos, sa inspiram adanc si sa prindem curaj sa fim noi insine..
   
     Anemona.

7 comentarii:

  1. :) Ai citit cartea lui Martin Page - "Despre ploaie"?

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine mă fascinează marea; mă liniștește și mă umple de viață în același timp. E minunat sentimentul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare!!! Bine ca mai cunosc si eu lume care iubeste ploaia! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca iti place ploaia ar trebui sa incerci pe fundal:
    http://www.rainymood.com/
    Impreuna cu o melodie, de ex:
    http://www.youtube.com/watch?v=jN4gtF1qB0k

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..