marți, 13 noiembrie 2012

Si ce sunt oamenii?!..


      Si spune-mi.. te-ai intrebat vreodata ce sunt oamenii cu adevarat?

    Am ajuns la concluzia ca oamenii sunt un fel de fiinte goale in interior, in permanenta cautare a acelui ceva/cuiva care sa reuseasca sa umple acel gol. Cautam ceva care sa ne completeze, cautam acel ceva care sa ne faca sa simtim ca nu ne mai lipseste nimic.
    Si atunci de unde atata nefericire?.. De ce ne simtim mereu datori celor care ne sterg candva o lacrima, plangem dupa persoane care nu merita nici macar sa le rostim numele sau luptam in razboaie ale sufletului pe care stim sigur ca le vom pierde? Ma face sa ma intreb daca tot efortul asta este in zadar pana la urma..

    Am inceput sa invat sa cant la chitara doar din hilara dorinta de a gasi acel ceva care sa nu ma mai faca sa continui sa simt acel gol din mine.. dar nu am reusit. Stiu o singura melodie si de fiecare data cand corzile vibreaza iar sunetele curg asemenea unei cascade tropicale, simt ca ma linistesc, dar niciodata nu ajung sa ma simt completa. Blogul ma ajuta sa imi analizez comportamentul si de cele mai multe ori sa ma inteleg, dar nici el nu ma completeaza. Scrisul ma defineste, dar din nou o spun - nu ma completeaza. Si nu gasesc acel ceva.. hm.

     Oare oamenii sunt ca un puzzle? Si daca da, de cate piese avem nevoie ca sa putem spune ca jocul s-a terminat? Poate e imposibil sa se incheie acest joc. Poate odata ce ne schimbam, si piesele se schimba, si ajungem sa avem nevoie de altceva.
 

     Cred ca stiu raspunsul la intrebarea "ce ma poate face sa ma simt completa?". Dar mi-e teama.. mi-e teama pentru ca e un el, si mi-e teama pentru ca simt nu o sa ma accepte niciodata.
     Azi ma lupt cu mine si gasesc nefericirea chiar si in cel mai sincer zambet.

   Anemona.

15 comentarii:

  1. La tine sunt toate raspunsurile intrabarilor tale..Iar de completat...iti vei adauga tot ceea ce ai nevoie,in timp..Rabdare ,Ane...Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos ce ai scris! Eu cred ca piesele puzzle-ului nu se schimba. Ca in orice joc, mai facem si greseli si ne inchipuim ca suntem aproape de final, dar apoi realizam ca a fost doar o iluzie. Uneori nu recunoastem piesele care se adauga pe parcurs, dar suntem obligati sa le acceptam pentru ca totul face parte din jocul nostru. Ar fi frumos ca alti oameni sa ne completeze si totul sa se intrepatrunda, dar tu esti inca micuta. Stiu ca e greu sa astepti, insa e cel mai bun lucru pe care il poti face momentan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci cel mai bun lucru pe care il pot face este sa.. nu fac nimic (intr-un fel)?:D
      Paler spunea ca asteptarea ne da doar iluzia ca avem ce astepta, cand de fapt tot ceea ce facem este sa murim incet.. sau asa ceva

      Ștergere
    2. Sa astepti nu inseamna neaparat sa nu faci nimic. Poti astepta sa se decida El sau poti astepta sa apara un alt El, dar pana atunci sa iti vezi de viata ta si sa fii asa cum iti doresti. La asta ma refeream. Doar sa stai si sa astepti te face, intr-adevar, sa mori incet.

      Ștergere
    3. Ah..inteleg acum. Imi cer scuze, am inteles eu gresit, ideea ta este foarte buna.

      Ștergere
    4. Nu m-am exprimat eu prea clar. Ma bucur ca iti place ideea :)

      Ștergere
  3. Eu cred că acel gol din viața noastră îl poate umple Dumnezeu.
    ai încercat să îl cauți pe El?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca o sa il gasesc pe El. Am mai spus.. nu pot sa cred in El atata timp cat nu cred nici macar in mine..

      Ștergere
  4. nu cred ca trebuie sa cauti pe cineva care sa te completeze .
    de ce sa il cauti ? lasa-l sa vina singur.
    de multe ori traiesti cu iluzia ca a venit acel cineva, dar din nou te poti insela si te dai cu capul de pereti.
    te imbratisez .:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca nu il caut.. nu cred ca vine :D.
      Te imbratisez si eu >:D<:*

      Ștergere
  5. Nefericire este peste tot... dar si fericire :)

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce sa nu te accepte ? Cred ca "niciodata "este un pic exagerat.Lucrurile se vor intampla atunci cand te astepti mai putin..
    Poate ca nu ai nevoie de un el pentru a fi completa..poate tot ce trebuie sa faci este sa te gasesti pe tine.
    pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai.. as vrea sa se intample cand am nevoie sa se intample, dar stiu ca suna cam imposibil

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..