vineri, 7 septembrie 2012

Despre bloguri, curvette si altele



   Stateam si ma gandeam aseara. Eram singura intr-un apartament strain (pana camera mea e gata, dorm si eu pe unde apuc). Si nu stiu ce mi-a venit, ca am cautat si eu faimosul blog al lui Curvette. De ce? Pentru ca pur si simplu imi plac povestile. Si in general imi place sa citesc. Si sunt sigura ca (aproape) toata lumea a auzit de ea.
   Si tot ce am gasit a fost articolul asta: http://mazgalici.ro/2009/03/26/iata-cine-e-curvette/ . Blogul ei nu l-am mai gasit. Probabil si l-a sters. Banuiesc din ce cauza, dar e doar parerea mea si vreau sa o tin pentru mine.
   Intrebare: de ce oamenii nu pot sa aprecieze frumosul? De ce toti vor sa vada chipul din spatele mastii? De ce nu pot sa accepte ca realitatea e obiectiva, si multi se pot regasi in cateva pagini scrise? Nu conteaza cate kg are, cum arata sau daca este femeie sau barbat. Nu conteaza unde sta. Nu conteaza cine este in viata reala. Conteaza ca scrie. De ce nu a putut nimeni sa inteleaga asta la momentul potrivit?

     Mai cunosc bloguri de genul asta.
     www.sufletdetarfa.blogspot.com este povestea unei prostituate care chiar are inima. Si cine scrie acolo, scrie al naibii de bine. Eu mi-am facut blogul doar dupa ce l-am descoperit pe al ei. Deci ei ii datorez faptul ca am avut curaj sa scriu. Deci.. multumesc.
     www.gladiola.wordpress.com este povestea unei amante. Femeia care vesnic se multumeste cu locul doi si nu cere nimic altceva. Femeia care are un mod de a trai pe care nu il inteleg, dar care ma fascineaza.
     www.asaseya.wordpress.com este povestea unei femei careia ii place sexul. Nu stiu ce ma atrage la blogul ei, dar de cand am regasit pe acolo fraza "voi acum judecati o masca, pe mine ma judec singura"  nu am reusit sa ma opresc din citit cateva ore bune. Si nici macar nu am ajuns la jumatatea postarilor..

    Dar mai imi plac un gen de bloguri. Blogurile care sunt scrise cu urme de sentimente. Blogurile aparent obisnuite, dar mai altfel ca oricare altele. Blogurile ca acesta: www.atitudineslaba.blogspot.com . E pacat ca nu are atat de multi vizitatori. Chiar merita.. ar fi aiurea sa spun ca numarul de comentarii si vizualizarile nu conteaza, e altfel cand vezi ca esti citit, cand oamenii te inteleg, etc. Deci, chiar vi-l recomand (cred ca e prima data cand recomand aici ceva, hi hi).

    Lasa-ti intr-un comentariu cateva bloguri care va sunt dragi. Si, de ce nu - blogul vostru.
    Anemona.
  

32 de comentarii:

  1. Chiar ma bucur ca si blogul meu se regaseste in postarea ta<3 Iti multumesc:) Si eu am descoperit blogul http://sufletdetarfa.blogspot.com prima oara. L-am citit cu sufletul la gura dintr-un capat in celalalt. Dar ce m-a determinat sa imi fac un blog, a fost, cum am mai mentionat si in postarea scrisa pentru tine, perioada nasoala a vietii mele din decebrie 2011 si blogul filozofic al unui prieten, pe care l-am pierdut. Nu as putea sa fac o lista cu bloguri preferate. Sunt destul de multe. Si nu ma lasa inima sa mentionez doar cateva dintre ele. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci avem cam aceleasi gusturi :D. Nu ai pentru ce sa imi multumesti, chiar imi place blogul tau.. foarte mult :3.

      Ștergere
    2. Multumesc mult:* Mai am unul sa stii;)) Abia facut

      Ștergere
  2. Blogurile mle preferate sunt:
    http://desiretodestroy.blogspot.ro/
    http://bloody--mary.blogspot.ro/
    http://newcomiclife.blogspot.ro/
    http://zdranganeli.blogspot.ro/
    http://soul-crusade.blogspot.ro/
    http://fromanotherplanetblog.wordpress.com/

    Poate sunt si altele..Dar nu imi vin in minte acum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru link-uri, o sa ma uit la toate promit :D

      Ștergere
  3. Omul acela mi s-a părut chiar răutăcios,invidios etc.De ce ar vrea s-o demaşte?Pentru ce?E invidios că ea are mai mult succes ca el?Că de blogul ei a auzit toată lumea.Din păcate,aşa este românul:invidios,mincinos şi trufaş.

    Bloguri care îmi plac?Sunt prea multe.Cele care le am la blogrol.Atât

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si-a facut o gramada de publicitate cu articolul ala, oricum :D.

      Ștergere
  4. Daca ar trebui sa ma gandesc ce bloguri imi plac, probabil as da ceva clasic, pentru ca da, clasicul e mai frumos. Pe langa clasic, imi plac si blogurile jucause.
    Stii tu, Miha, un blog bun nu e mereu cel mai detaliat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai frumos e blogul meu :)) glumesc, desigur... eu as recomanda un blog nou, ceva mai ciudat la prima vedere http://poisonous-tongue.blogspot.com/ si unul mai vechi, dar cam ignorat http://palavreleuneisclifosite.blogspot.com/ Sper sa va placa.
    In rest, nu cred in nici una dintre acele "curvete". Sunt doar niste fete/femei care au suferit ceva deceptii in viata. Suflet pare sa isi revina, citisem recent o postare de-a ei. In rest, nu ma pasioneaza astfel de subiecte, poate si pentru ca sunt baiat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru recomandari :D. Chiar nu stiam ca o mai citesti pe Suflet, chiar si ocazional :D

      Ștergere
    2. Sper sa le si "rasfoiesti". Cu placere :)

      Ștergere
  6. Inca nu multi cunosc conceptul de a scrie.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. dar din fericire (sau din pacate pentru unii), mai toata lumea incearca :D

      Ștergere
  7. Auu, câtă dreptate ai! Te susţin! Cât despre bloguri am foarte multe preferate le poţi vedea la blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta e un mod interesant de a cunoaste bloguri noi :D Nu prea mai am timp sa le citesc zilele astea, dar cand o sa fiu mai libera cred c-o sa revin la postarea asta si o sa le iau pe rand. (In afara de Suflet, pe ea o mai citesc ocazional; destul de des in ultima perioada de fapt)
    Si in rest bloguri dragi mie...
    http://puidegeniu.blogspot.com/
    http://caffeinemadelifegreat.blogspot.com/
    http://littlebrowneyes.blogspot.com/
    Si al tau bineinteles :D. Si mai sunt si altele, insa nu veau sa fac o lista kilometrica :)) Daca vrei sa aflii cam tot ce citesc eu, le gasesti intr-o postare din 31 august (2012).
    Te puuup! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti multumesc pentru aprecieri. Inseamna mult pentru mine. Imi place modul cursiv cum scrii. Felicitari! AsaseYa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.. si mie imi place modul tau. Iar blogul tau este unul dintre preferatele mele! Ai si o personalitate puternica care ma atrage mult..

      Ștergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Confesiunileuneiamante.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. raluca-confesiunileuneiamante.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesant articolul! O sa ma uit si eu pe link-urile adaugate de tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Am și eu un blog în care abordez aceleași teme. Sper să fie util pentru cei care caută acest tip de conținut.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..