luni, 5 noiembrie 2012

Parerea mea despre SpringShop

    

       SpringShop.ro nu prea pare
       Un concept prea complicat,
       Nu e nimic greu sau ciudat,
       Mi-am dat seama la prima accesare.
       
     Iata ca a venit si ziua de marti cu o alta proba pentru SuperBlog, iar cei de la SpringShop isi doresc sa afle parerea noastra despre site-ul lor. Hmm.. destul de interesant, chiar nu am ce sa zic. As putea doar sa zambesc la gandul ca lor chiar le pasa de parerile potentialilor clienti si incearca sa isi imbunatateasca si promoveze site-ul printr-o metoda foarte originala (o proba pentru SuperBlog).
     Eu am inteles perfect conceptul de "vanzare magazin online". Daca iti doresti sa vinzi ceva pe internet (sau de ce nu chiar sa incepi o mica afacere), SpringShop iti poate pune la dispozitie un magazin online in care tu sa iti promovezi si sa iti vinzi produsele. Nimic mai simplu, nu?
     Totusi oamenii chiar vor o parere sincera (desi trebuie sa recunosc ca e riscant sa intrebi peste 100 de bloggeri ce ar schimba la site-ul tau, ai putea sa realizezi chiar ca ei ar vrea sa schimbe ceva la care nici nu te-ai gandit..).
     Daca as schimba ceva la site-ul lor, probabil as incepe cu designul. Probabil m-as juca putin cu tema si culorile, dorindu-mi sa "imi las amprenta" si acolo. Hmm.. as schima si pozitia video-ului (l-as muta din partea dreapta sus undeva mai jos de cei trei pasi prin care iti poti creea un magazin online), iar ultimul lucru pe care l-as schimba.. probabil as adauga o melodie de fundal sau ceva care sa te faca sa ramai pe pagina cat mai mult timp, acel ceva care sa placa tuturor.
     In concluzie, mie personal site-ul lor mi se pare original (chiar nu auzisem de conceptul de a vinde magazine online pana sa il accesez) si elementar pentru cei care isi doresc sa inceapa o afacere online care le poate aduce castiguri destul de bune.

    Articol scris pentru SuperBlog-proba 16

3 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..