vineri, 25 aprilie 2014

Nu suport


    Nu s-au schimbat prea multe in ultimul timp, dar ce s-a schimbat ma depaseste.
    Nu suport ideea de a nu sti (cu) ce am gresit de s-a ajuns pana aici. Nu suport sa stau si sa fiu incapabila sa mai fac ceva. Nu suport sa il privesc si sa ma gandesc imediat la esec. Nu suport ca sentimentele nu le poti sterge ca pe niste fisiere virusate din laptop. Nu suport aceasta ultima luna.
     Mi-as dori sa ma trezesc din cosmarul asta si sa imi dau seama ca mai este timp.. timp sa repar aceasta situatie. Nu mi-am dorit in viata mea ceva mai mult.

3 comentarii:

  1. Unele persoane ne aduc in stadiul de inconstienta completa.Ne fac sa le vedem doar pe ele.Se zice ca cel mai rau sentiment posibil este sa stii ca ai dat tot ce ai putut si chiar si asa,nu este suficient.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asta cred ca e cel mai rau...sau sa vezi in fiecare zi ceva ce nu poti avea..e aiurea

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..