miercuri, 9 aprilie 2014

Cel mai rau..


    Cred ca ceea ce te poate face sa te simti atat de rau incat sa reuseasca sa iti coloreze tot Universul interior in negru este sa vezi ceva ce nu poti avea.
    Ma chinuie asta.
    E fix in fata ta si il vezi si il vrei si il ceri si pur si simplu "lucrul" refuza sa fie al tau sau macar sa te minta ca iti apartine. Doare pe moment, dar - culmea - nu durerea deranjeaza atat de tare. Cred ca toate ranile trec daca le dai timp sa se vindece, dar cum sa vindeci cea mai adanca rana din toate daca o vezi zilnic reflectata in privirea lui?..
    Stiu sa pierd, dar nu imi place sa imi privesc zilnic infrangerea in ochi iar ea sa imi ranjeasca superior si pervers. Stiu cand sa renunt, dar ce rost are cand mai este atat de putin timp pana cand ne vom "desparti" pentru todeauna?..

    Daca la telefon nu imi raspunzi (ma tot intreb ce naiba am reusit sa distrug mai rau ca inainte) ce ai spune sa imi pui o intrebare pe Tumblr?.. www.surasdeamagire.tumblr.com
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..