vineri, 5 iulie 2013

Ganduri si ploaie


     Ce poate fi mai placut decat sa asculti sunetul ploii si sa te pierzi incet dar sigur in oceane de ganduri?
     Azi m-am trezit dispusa sa meditez, plina de intrebari la care am cautat zadarnic un raspuns. Probabil am nevoie de mai mult timp, dar nu este nici o problema. Pot face asta, la fel cum pot invata sa am mai multa rabdare fata de mine.
     Am ajuns la concluzia ca nu merit mai mult sau mai putin decat ceea ce am deja. Pentru prima data in viata ma simt implinita. Dar ce sa fac cu sentimentul asta? M-am straduit atat de mult sa ajung aici, si acum.. ma simt blocata la un nivel de care nu pot trece. Unde sa ma urc mai sus de atat? Sunt pregatita pentru asta? 
    
      Mesaj pentru anonimul meu inteligent: vad ca nu imi mai scrii nimic.. eu o sa fiu sambata la ora 4 in Place, in caz ca vrei sa vii (poti sa schimbi tu ora sau locul daca vrei). Daca vii vom purta o conversatie civilizata (nu sunt o criminala in serie) si nu iti voi pune intrebari cretine.. daca nu vii, o sa beau o bere singura cel mai probabil :). 
      P.S: Scrie-mi ceva pe blog pana maine.. te rog!

4 comentarii:

  1. Ăl Inteligent5 iulie 2013 la 14:49

    Imi pare rau, dar azi (sambata) nu pot sa ies. Se poate duminica? Ma mai gandesc pana maine unde sa ne intalnim, in Place nu imi place, mai ales ca e cam departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate, se poate :). Deci unde vrei sa ne vedem? Si la ce ora? Promit sa fiu acolo :D

      Ștergere
  2. Al inteligent ca curul ! Unde sa vina el la intalnire-el este fetitza baietilor din cartier si bucuria aurolacilor ! Parca santeti familia Adams...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate a venit :). Am facut o promisiune oricum. Nu o sa afli.
      P.S: E mai curajos ca tine de un milion de ori, degeaba te agiti ;).

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..