sâmbătă, 7 decembrie 2013

Cadourile ideale pentru Craciun


   Se apropie Craciunul si fiecare dintre noi simtim cum sufletele ni se umplu de bucurie si de melancolia specifica acestei sarbatori. Parca toate grijile si framantarile dispar, ne gandim doar cum sa oferim fericire si dragoste neconditonata.
   Cadourile pentru Craciun sunt minunate, ne ajuta sa le aratam persoanelor speciale din viata noastra ca sunt cu adevarat importante pentru noi si aduc de fiecare data zambete pe chipul oamenilor. Am observat ca oamenii se inghesuie sa cumpere cadouri pentru Craciun in ultimele zile, iar aglomeratia te poate face sa cumperi ceva doar de dragul de a fi cumparat si sa nu alegi ceva pe gustul persoanei la care te gandesti.
    Pentru a evita aglomeratia de Craciun ar fi indicat sa incercati cumparaturile online. Unele site-uri sunt serioase, ambaleaza cadourile cu grija si vand tot felul de produse originale si frumoase. Am aruncat o privire pe site-ul Borealy.ro (vezi detaliile in site) si mi-a placut foarte mult ca produsele sunt sortate pe categorii. Designul site-ului este prietenos si parca te imbina sa cumperi ceva, ghidandu-te sa alegi cadoul perfect pentru o persoana speciala sau - de ce nu - chiar pentru tine.
    Am inceput sa caut un cadou pentru cativa colegi, parinti, prieteni, iubit, frate ... dar am sfarsit holbandu-ma la ceva ce mi-ar placea sa primesc chiar eu de Craciun.
   
     Cand am vazut colierul am facut ochii mari de uimire, seamana cu cel din Titanic (da, sunt sigura ca toate fetele il tin minte) dar piatra are culoarea mea preferata, acel albastru calm si deschis.. nu stiu daca este cu adevarat un cadou pentru Craciun, eu l-as primi oricand cu mare bucurie..

     Un alt cadou care mi-a atras atentia este o agenta eleganta pentru femei. Imi doream de mult o astfel de agenda in care sa imi pot planifica activitatile zilnice sau scrie orice fel de ganduri. Agenda face parte dintr-un set care mai contina si o superba esarfa de matase. Cred ca acest set este original si minunat, potrivit pentru orice femeie care are o personalitate puternica. Setul poate fi comandat de aici.
      In concluzie, mediul online si magazinile serioase reprezinta o modalitate ideala de a gasi un cadou perfect pentru oricine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..