duminică, 22 iulie 2012

Din viata


  - Trebuie sa te porti frumos cu ei.
  O privesc cu o spranceana ridicata.Nu ma simt capabila sa fac altceva si ridic din umeri.Bunica se joaca cu o bucata din cordonul de baie.
 - De ce?
 - Pentru ca au bani.
  Simt ca ma inrosesc la fata.Sentimentul de furie incepe sa isi faca simtita prezenta,dar vreau sa ma controlez.Din milioane de motive,ea l-a gasit pe cel mai stupid.Pe cel care doare cel mai tare.Pentru ca imi aminteste de o partea a fiintei ei pe care o detest.
  - Trebuie sa ma port frumos pentru ca suntem rude.
  - Dar au bani..
  Ma uit la ea si ma rog sa nu zic vreo tampenie.
  - Stii,bunicul tau avea pensia de 15 milioane.Daca traia,tare bine mai era.
  Nu bunicul.Nu nu nu.Taci.Te rog.
  - A murit.Nenoro..
  Isi inghite cuvintele cand vede expresia mea.Dar nu mai pot,pe cuvantul meu!
  - Am impresia ca iti este dor mai mult de banii lui decat de el.Mereu dai vina pe el ca te-ai imbolnavit,de parca diabetul se ia asa,din doua vorbe!Stiu ca pentru tine era doar un betiv,dar macar isi cumpara bautura din banii lui,si nu facea scandal.Niciodata nu a facut scandal.Pentru tine doar banii sunt importanti,nu? Putea sa moara linistit,atata timp cat iti aducea postasul pensia era totul roz,corect?
  I se umezesc ochii si o privesc si eu,socata.Nu mai zic nimic.Nu mai zice nimic.Tacerea asta parca ma omoara,incet incet.Trebuia sa ma controlez.Si pentru mine banii sunt importanti.Dar nu chiar asa..
  Ma intorc si plec.Nici nu stiu daca ar trebui sa imi cer scuze.Dar nu trebuia sa vorbeasca de el.Nu asa. Mereu aduce vorba de banii lui.Si asta doare.Banii nu pot cumpara iubirea sau respectul.
  Acum sunt in camera mea si simt ecoul vorbelor rostite atunci.Zgomotele orasului ma nelinisteste, dar parca ma bucur ca nu m-a pus sa aleg intre ea si el.Probabil stia deja raspunsul..
  
  Ea nu stie cum e sa iubesti pe cineva atat de mult,incat sa fii in stare sa ii dai din zilele tale ca sa traiti amandoi la fel,sa muriti in aceeasi zi,la acelasi ceas,zambind..

  Moartea e o granita a vietii,dar nu si a iubirii..

6 comentarii:

  1. Ai primit o leapsa de la mine :*
    http://xyoumakemesmile13.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult:* azi nu mai pot sta mult,promit..ma uit maine >:D<

      Ștergere
  2. Sunt triste adtfel de discutii. Sa auzi ca cuiva ii pasa mai mult de lucruri materiale decat de persoane... doare. Mai ales cand tii la persoana care e pusa in balanta cu niste obiecte.
    P.S.: Imi cer scuze daca nu am mai comentat pe aici, insa am niste probleme ingrozitoare cu internetul. Sper sa se remedieze cat mai repede. Sa stii ca am citit tot ce ai mai scris oricum :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nici o problema,si eu mereu citesc dar nu prea ma omor cu comentariile,ar trebui sa imi cer scuze si eu :(

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..