marți, 24 iulie 2012

Acum ori niciodata!


 
  Ma pierd.Putin cate putin,dar din ce in ce mai sigur.
  Am lasat sa plece de langa mine oameni care nu meritau,dar am izgonit si persoane pe care trebuia sa le scot din sufletul meu de multa vreme.
  Am devenit din ce in ce mai egoista.Am cautat motive stupide sa ma cert cu oricine.Prietenii vechi m-au batut pe umar si mi-au spus "asta nu esti tu..o sa astept sa te schimbi,esti puternica si vei reusi". "Prietenii" noi s-au speriat si au fugit.
  Vreau sa fiu singura pentru o perioada.Vreau sa imi purific sufletul si sa mi-l curat de toate amprentele nefolositoare.
  Parca stiu ce vreau,dar vreau sa ma decid si ce drum sa aleg.

  Acum ori niciodata..

17 comentarii:

  1. E doar o perioadă în care treci.Acum câteva luni şi eu eram într-un fel egoistă şi căutam nod în papură la oricine.Dar stai liniştită..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai grija ce alegeri iei... sa nu te trezesti singura in final... :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa treci peste, o perioada am fost si eu asa, trebuie doar sa ai incredere ca mai exista un strop de lumina undeva :3. A durat ceva pana sa-mi revin si-am indepartat de mine teribil de multe persoane, dar au ramas cele care conteaza. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa cum vezi si din ce au scris cei dinaintea mea, we've all been through this, si e ok, pentru ca va trece...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca o sa treaca,dar nu vreau sa am semne dupa aceste episoade >:D<

      Ștergere
  5. Va trece .Nu durerea te face sa suferi,probabil singuratatea aduce cu sine durerea si care e ceea ce te omoara,fierbandu-te la foc mic.Scote cei mai rau din noi..

    RăspundețiȘtergere
  6. uneori este bine sa stai si sa analizezi.
    o sa treaca mai mult ca sigur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca e una din acele perioade cand nu stiu ce vreau :D

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..