duminică, 8 aprilie 2012

De ce sa faci totul pentru un oarecare EL?

  Vad zi de zi femei care se schimba radical pentru oameni care nici macar nu dau doi bani pe ele.Te-ai intrebat pana cand o sa le pese?Chiar,pana cand?!Pana cand incepi sa te umilesti,sa il cauti,sa speri (si da,chiar speri!) si sa crezi ca EL te-a iubit,cand defapt a cautat doar o clipa de placere?..Nu imi plac genul asta de oameni. "Vanatori de trofee".Care se multumesc cu orice fata (da,am zis bine - orice fata).De cand esti tu o tipa banala,cu un suflet pe care toata lumea il calca in picioare?Hai,zi.. Spune-o!Vrei sa ti-o plateasca.Vrei sa te vada PERFECTA. Si acum,vine intrebarea: cum il faci sa se indragosteasca de tine? (ca doar asa iti poti bate si tu joc de el,nu?).

14 comentarii:

  1. Depinde de situație. În cazul meu, a început să-mi placă să iubesc și să nu fiu iubită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand vrei sa faci asa ceva trebuie mai intai sa te gandesti si sa ai grija ca nu cumva sa nu mai vrei sa-ti bati joc odata ce se indragosteste de tine :)
    Mi-a placut postarea, e... energica :)) (nu gasesc alt cuvant mai potrivit :D)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vreau să fiu mai bună[ că perfectă nu pot, și nici nu vreau ] pentru mine. Băieții dacă vor o fată perfectă, să-și ia o barbie, ce naiba. Suntem oamenii deci avem dreptul să avem defecte. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar multe fete realizeaza umilirea prin care au trecut abia cand aceasta ia sfarsit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,ai dreptate..poate mai bine mai tarziu decat niciodata

      Ștergere
  5. Sorina ... invata sa iubesti! atat! nu trebuie mai mult! daca tu nu (te) iubesti, nu o va face nimeni.
    incearca sa renunti la razbunare. de ce vrei tu sa-ti murdaresti sufletul cu o astfel de fapta. iubeste! nu o sa te ranesti!
    (stiu ca nu are nici o legatura cu postarea ta, dar ... la asta m-am gandit pe moment)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza ca nu are legatura,aveam nevoie de asta :D multumesc!

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..