vineri, 9 martie 2012

Un vis.


  Femeia blonda,palida,pe care o visez de mult timp, m-a intrebat: "Sa mori sau sa traiesti?Alege". Mi-a apurut in vis pentru prima data acum vreo doi ani.Era o gara pustie,ea era imbracata sumar si ochii ei albastri nu tradau nici o expresie.Azi am intrebat-o ce a ales ea."Au ales altii pentru mine" mi-a raspuns.Ciudat e ca,atunci cand o visez,o simt atat de aproape de mine..  Ca pe o prietena persoana foarte speciala. Dar stiu ca e doar in mintea mea.Ca nu este reala.
  Alt vis ciudat care se repeta este un templu.Mereu acelasi loc.Si pot sa jur ca nu am mai vazut niciodata in realitate asa ceva.Este plin de acvarii,magazine,artefacte.. si brusc incepe sa ma alerge cineva.Si nu e ca in Tom si Jerry.. ceva amuzant.Nu.Persoana careia nu ii pot vedea chipul ma ingrozeste.Ma face sa devin nesigura, ma face sa ma trezesc noaptea si sa nu mai vreau sa ma mai culc.. E ciudat.

17 comentarii:

  1. ;)) vise...si eu am vise ciudata :)) mai ales cosmaruri:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudat, ciudat, ciudat. Nu sunt superstiţioasă şi nici nu cred în prosti supranaturale, daaar.. Cine ştie.. poate visele tale chiar înseamnă ceva. Eu sper să nu însemne nimic pentru că visele tale mi-au dat fiori. Hmm.. cum am mai zis : ciudat şi complicat. Ehh să sperăm că sunt doar nişte coşmaruri amărâte formate pe bază de stres sau de-astea. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte straniu :-s.Fiecare vis semnifica ceva :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. am avut si eu cosmaruri intr-o perioada.
    ignora-le! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. stiu cum e sa te alerge cineva in vis, iar cel mai ciudat este ca nu pot sa ii vad fata, si pana la urma pe mine ma si omoara...
    suna aiurea si fucked up, dar e doar imaginatia mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Incearca sa nu pui asa mare accent pe cosmaruri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Visele sunt o reflectie a realitatii in subconstient. Probabil ca fata aceea este constiinta ta, care te pune sa alegi tu, pentru a nu alege altii in locul tau, iar templul este lumea ta vasta prin care alergi de acel necunoscut, toate temerile tale adunate si transpuse intr-o singura figura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow.. cred ca e cea mai plauzibila interpretare pe care a putut-o gasi cineva.. multumesc

      Ștergere
    2. Eh, am incercat si eu :)

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..