duminică, 11 martie 2012

Pentru toti cei carora vesnic nu le pasa..

  Asta e pentru voi.. Pentru baiatul cu ochi verzi care imi evita mereu privirea.. Pentru "prietenul" din Germania care mintea atat de bine ca ii pasa.. Pentru prietena care inca se mai chinuie sa ma pastreze langa ea.Pentru bunicul meu,care m-a iubit,dar a iubit mai mult tigarile si bautura,si a sfarsit alegand moartea.. Pentru toti oamenii care azi nu mai sunt in viata mea.


  Ati plecat cu un motiv.Nu asa am vrut eu.Asta ati ales-o voi.Rareori am ales eu,dar influentata de decizia voastra.Nu e vina mea ca acum ma priviti cu ochi goi,ca nu vedeti nici urma de sentiment sau regret in privirea mea.Nu e vina mea..sau e doar vina mea.Ca nu am stiut sa va tin langa mine.Dar oare meritati?!

18 comentarii:

  1. Nu e vina ta, oamenii aleg singuri ce ii atrage sau ii respinge la ceilalti. Poate esti cea mai buna persoana pentru cineva si cea mai rea pentru altcineva. Fiecare te percepe in felul lui...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate cred..si eu fac asta :-s

      Ștergere
    2. Pai cam asa este firea lucrurilor...

      Ștergere
    3. Nu am observat niciodata chestia asta

      Ștergere
    4. Poate nu ai avut ocazia, cine stie. Asa ca ai grija ce alegi la ceilalti si poate reusesti sa mai ascunzi cate ceva de ochii celor care vor doar sa profite :)

      Ștergere
  2. Nu ai nici o vină,scumpo!Oamenii vin şi pleacă,sunt ca frunzele purtate de vânt,ca acele particule din aer pe care le inspiri iar apoi le elimini înapoi în mediul lor natural.Ei pleacă,iar tu rămâi aceeaşi!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raman aceeasi..hmm..nici nu stiu daca sa ma bucur sau sa fiu trista.. imi doresc enorm sa ma schimb,dar parca nu e suficient

      Ștergere
  3. Cei care nu raman in viata ta ,nu avea de gand decat sa te faca sa suferi .

    RăspundețiȘtergere
  4. nu-i lua in sema pe cei carora nu le pasa. priveste-i si multumestele celor carora le pasa. sunt convinsa ca sunt si astfel de persoane in viata ta. putine...dar sunt!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai liniştită! Rămân lângă tine doar oameinii care merită. Cât despre bunicul tău, cred că îi venise vremea, şi pot să pariez că te-a iubit enorm. :)
    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pot să-ţi spun asta din propria-mi experinţă, pentru că ma trecut prin aşa ceva de multe ori, şi nu mi-a părut rău ,după aceea, absolut deloc. Oamenii pur şi simplu nu merită!

      Ștergere
    2. Bunicul meu..e complicat.Cred ca e persoana pe care am iubit-o cel mai mult,si care m-a parasit cel mai devreme..

      Ștergere
    3. Multumesc pentru sfaturi si ma bucur ca esti aici :*

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..