miercuri, 8 februarie 2012

Mai bine.


   Ma simt mai bine.Durerea a disparut si acum e liniste.Prea liniste.
   Maine pot merge la scoala.In sfarsit.Acum astept sa descarc un film, " I spin on your grave" .. mi l-a recomandat o amica,mi-a spus ca e bun. Privesc partea plina a paharului: sunt sigura ca o sa mai slabesc.Cu o portocala si 2 covrigi (si aia mancati in sila) slabesti,corect?
  Ma straduiesc sa arat cat mai bine.Si sa fiu obtimista. Pot sa am orice,dar nu vreau sa ma operez.. Nu! Am oroare de asa ceva.Mi-e teama ca cineva sa ma vada atat de goala,de vulnerabila.. sa ma vada asa cum nici macar eu nu am reusit sa ma vad.Nu!Refuz sa cred ca se poate intampla asa ceva.
  Oricum,privesc partea buna: fara acest "incident" nu reuseam sa fac pasul decisiv spre schimbare.Am avut timp, m-am gandit bine ce vreau,cand vreau, ce o sa fac.. Si pentru prima data in viata am un plan.Si o dorinta. Una adevarata.
  Sau sa spun ca am un vis?.. De obicei dorintele nu se implinesc,raman in mintea noastra si ne macina fiecare gand, clipa, idee.. Atunci am un vis.Si am nevoie de timp.Cam mult timp.Dar nu cer nimanui sa mi-l acorde.
  Rabdare trebuie sa am doar .. eu.

15 comentarii:

  1. Dorintele se indeplinesc la fel de rau sau des precum visele. Nu exista o regula care sa le delimiteze si sa specifice care dintre ele sunt realizabile si care nu. Totul tine de tine si de cat de dispusa esti sa iti urmezi dorintele sau visele. Chiar si cea mai nebuneasca idee poate deveni realitate in mainile cuiva ambitios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate..
      Comentariul tau ma face sa fiu putin mai obtimista :D

      Ștergere
    2. Nu stiu daca optimista trebuie sa fii. As spune mai degraba determinata :)

      Ștergere
    3. Acum mai trebuie doar sa te tii de treaba! :)

      Ștergere
  2. E bine ca a disparut durerea.N-a fost buna niciodata..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. cand am vazut titlul: "Mai bine." deja mi-a aparut un zambet. Ma bucur sa vad ca esti mai bine!
    take care!

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..