marți, 7 februarie 2012

Am dat de ..


  Crezusem ca durerea a trecut,ca simteam ca imi arde stomacul de la cine stie ce indigestie.. dar azi a revenit iar. Trebuia sa fiu la scoala dar m-am invoit. Am sunat-o pe mama si am mers la spital.I-am spus doctoritei simptomele : arsuri in stomac, durere in partea stanga jos, varsaturi (stomacul nu mai reuseste sa digere mancarea,am vomitat la ora 5 si 7 ce mancasem la 21)..  M-a consultat si a spus ca e posibil sa am .. un chist ovarian destul de mare. Mi-e frica. As vrea sa fiu curajoasa..dar nu pot.
  Ma doare atat de tare..pot numai sa zac in pat cu leptopul in brate si sa ma uit la Dexter.Maine fac ecografia si am emotii.Mi-e frica.Sunt o lasa.      
  Stau degeaba si astept sa imi treaca.Nu e stilul meu.. Durerea ma face vulnerabila si atat de .. umana.                          

13 comentarii:

  1. o fi efectul pantalonilor verzi...si uzi?si eu am patit acelasi lucru exact miercurea trecuta:)))doar ca pe mn ma durea in dreapta si m-am speriat am crezut ca e de la apendice...dar mi-a trecut..dar la fel aceleasi simptome.sper sa te faci bine si sa nu fie nimic grav>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. acum cateva saptamani am ajuns si eu la spital, foarte speriata! in cazul meu, o mica intergentie chirurgicala a rezolvat totul. acum totul e ok.
    important este sa fi puternica! stiu ca e greu, dar daca ai credinta totul va fi bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine ca esti ok :*
      e o perioada proasta pentru mine.. oricum zic "mersi" ca nu trebuie sa ma operez.. am oroare de asa ceva

      Ștergere
    2. inseamna ca nu e chiar asa rau! capul sus! gandurile negative nu te ajuta la nimic!

      Ștergere
  3. Trebuie sa crezi ca totul va fi bine ! Daca eram eu in locul tau eram la fel de lasa ..si nici mi-e nu-mi sta in fire .
    Sper sa revi cu vesti bune >:D<.Ai grija de tine !:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Fii puternica !!! Insanatoseste'te !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. fiecare avem probleme, dar de ce sa traim cu frica?

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..