joi, 9 octombrie 2014

O masina cum toti am visat


   
    Abia ai facut 18 ani,
    Esti si adult dar si copil..
    Adolescent - tot fara bani,
    Nebun, fericit si agil.

    Cred ca toti la varsta majoratului am impartit acelasi vis - o masina noua pe care cand o conducem sa ne dea senzatia de libertate. Personal ii invidiez pe cei care au parinti cu o stiuatie materiala mai buna - cu siguranta au primit ceea ce si-au dorit.
    Consider ca o masina este utila pentru oricine deoarece te poate scapa rapid de aglomeratia din autobuz (nu sunt ipocrita, dar merg destul de mult cu autobuzul si am avut cateva experiente neplacute) si poti ajunge oriunde facand economie de timp. In zilele noastre sa ai masina ta proprie a devenit aproape o necesitate.
    Constat ca multi dintre noi tin cont mai mult de aspect si mai putin de detaliile tehnice cand vine vorba sa isi aleaga autovehiculul. Cred ca este important ca raportul calitate-pret sa fie unul bun: nu vreau sa cumpar o "marca", ci o masina sigura pentru mine si familia mea si cu un design placut.
 

   
    "Visez ca la varsta de 18 ani am primit cadou masina visurilor mele: o masina Toyota rosie, draguta si care acapareaza toate privirile in trafic. Sloganul "Go Fun Yourself" chiar a fost bine ales - cu aceasta masina condusul este distractiv, sigur, o experienta minunata!
     Nu o sa va plictisesc cu o gramada de detalii tehnice (pentru ca habar nu am): sunt fata si nu ma pasioneaza astfel de chestii. Important este ca ma simt bine cand o conduc. Obisnuiesc sa las toate geamurile deschise si joaca vantului prin parul meu imi confera o senzatie de libertate cum nu am mai simtit niciodata. In protbagaj am loc pentru toate cumparaturile mele, iar in spatele meu pot sta oricand prietenii mei. Nu am crezut niciodata ca condusul poate fi atat de distractiv si sigur - amandoua in acelasi timp! Am masina asta de cateva luni si inca sunt entuziasmata atunci cand o conduc. Nu cred ca o sa ma plictisesc niciodata de ea (si sincer de obicei ma plictisesc destul de repede de oameni, actiuni sau obiecte). Sunt sigura ca aceasta masina este cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodata..".
    

Articol scris pentru SuperBlog, proba 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..