sâmbătă, 18 octombrie 2014

Ganduri banale


    Uneori dorm pana tarziu. De fapt, dorm pana tarziu de cate ori am ocazia. Mereu citesc pana in zori. Ma fascineaza linistea noptii si faptul ca atunci este singurul moment cand singuratatea imi pare benefica.
   Cand imi vine sa ma gandesc la tine sfarsesc prin a ma gandi la motive pentru care nu as vrea sa o mai fac. Uneori le gasesc, dar ele sunt atat de opuse conceptelor mele ca aleg sa le ignor.
   Habar nu am daca ma intelegi (desi cred ca nici nu mai este nevoie de asa ceva). Stiu ca pentru tine am fost o idioata in marea majoritate a timpului..
   Mi-as dori sa ma vad odata prin ochii tai. Sunt foarte curioasa. Te-am oripilat? Te-am enervat? Te-am uluit?.. doar spune-mi..

2 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..