vineri, 1 noiembrie 2013

Redescopera lumea intr-un hibrid


 
   Am ocazia sa fac o plimbare cu o Toyota hibrid. Am avut norocul ca prietenul meu cel mai bun sa imi imprumute pentru cateva ore masina superba de culoarea cerului cenusiu. Nu am mai condus de ceva timp (sunt studenta si masina a ramas la parintii mei in Galati), dar sunt sigura ca abilitatile mele nu s-au diminuat.
    Acum sunt in masina si simt cum strang volanul in maini de emotie. Senzatia fina a tapiteriei ma binedispune. In aer parca pluteste mirosul libertatii. Abia ma abtin sa nu chicotesc. Ma simt ca un copil in dimineata de Craciun (bine, mint, ma simt ca mine in dimineata de Craciun)...
   Gandul ca pentru cateva ore voi fi doar eu si gandurile mele acompaniate de muzica buna ma incanta. Am avut grija sa imi aleg cateva CD-uri care imi plac mult si care se potrivesc starii mele de spirit: muzica nelinistita, rock. Sunt sigura ca plimbarea cu masina ma va relaxa, ajutandu-ma sa ma linistesc si sa uit de toate problemele. Doar cand conduc simt ca toata furia si stresul dispare ca prin farmec, lasand loc unei stari fericite si binemeritate. Pentru mine, condusul nu este doar o activitate necesara ci si un mijloc de a ma relaxa si de a uita de toate grijile.
    Imi place noul hibrid Toyota. Faptul ca este prietenoasa cu natura si emite mai putin CO2, eficienta in trafic si designul elegant o fac sa fie o masina perfecta pentru aceasta experienta (evadarea din lumea cotidiana, banala).
   Cred ca plimbarea in acest autotorism superb o sa fie o experienta atat de necesara pe care nu o voi uita curand. Sunt sigura ca redescoperind lumea intr-un hibrid o voi vedea altfel: mai lipsita de griji si mult mai frumoasa.
    Voi pluti pe strazi conducand aceasta masina si ma voi simti libera cu adevarat...

    Articol scris pentru Super Blog 2013-proba 13

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..