vineri, 22 noiembrie 2013

Scrisoare pentru Mos Craciun


 
             Draga Mosule,


   Nu mai sunt copil si nici cuminte nu prea sunt. Nu fac mereu tot ceea ce imi doresc, uneori mint, de multe ori nu imi pot controla excesele de furie si izbucnesc in plans pe neasteptate.. nu sunt perfecta. Chiar daca am implinit varsta de 18 ani, simt ca o parte din adolescenta rebela si dornica sa se afirme a ramas inca captiva in sufletul meu.
   Nu stiu de ce iti scriu. Poate ca speranta ca doar tu mai poti schimba ceva m-a ajutat sa imi pun ordine in ganduri si sa imi dau seama ce imi doresc cu adevarat. Se apropie Craciunul si parca deja incepe sa ma cuprinda sentimentul specific plin de melancolie si bunatate. Imi doresc sa daruiesc zambete si fericire prin cadouri simbolice.
    Te rog sa aduci fericire in sufletele a cat mai multe persoane. Stiu ca nu am nici un drept sa te rog sa iti faci datoria, cu toate astea indraznesc sa o fac.. Mos Craciun, oamenii au uitat ce este Craciunul in adevaratul sens al cuvantului! Sper sa nu se intample ca anul trecut, cand toti oamenii se prefaceau doar ca sunt buni de dragul aparentelor si a acestei sarbatori.. Nu! Oamenii trebuie sa fie buni pentru ca asa este normal si uman, Craciunul trebuie sa fie o sarbatoare care sa celebreze bunatatea si Nasterea Domnului, nu un bal mascat unde fiecare isi poarta plin de mandrie masca perfecta..
    Ieri am rasfoit plina de neliniste paginile volumului "Craciunul in cele mai frumoase povestiri" cautand raspunsul la intrebarea "De ce au uitat oamenii ce este cu adevarat Craciunul?" si asa mi-a venit ideea sa iti scriu. In povestioara "Scrisoare de la Mos Craciun" scrisa de Mark Twain am citit ca tu chiar comunicai cu acel copil prin scrisori, of.. sper sa nu fie numai imaginatia autorului! Esti singurul care ma poate lamuri, singurul care poate reda semnificatia Craciunului..
    Imi doresc sa reusesti sa ii inveti pe oameni care este esenta acestei sarbatori minunate. As vrea ca Craciunul sa redevina ceea ce a fost odata, o sarbatoare care celebra bunatatea neconditionata, nu una strict comerciala in care toata lumea alearga dupa cadouri.

      Mos Craciun..te rog.. poti salva Craciunul?

             
                                                                                                     Cu mult drag,
                                                                                                     Sorina



   Articol scris pentru SuperBlog 2013-proba 25

3 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..