vineri, 19 septembrie 2014

Putini


   Putini oameni iti vor asculta problemele fara sa fie tentati sa le exploateze. Putini vor face orice pentru tine fara sa iti ceara ceva inapoi.
   Incep sa cred ca prietenii adevarati sunt pe cale de disparitie. Am foarte multe cunostinte si vreo doua persoane cu care am senzatia ca pot discuta orice.. Am o gramada de amici care uneori nu imi raspund la telefon. Stiu o gramada de oameni care prefera compania mea in ciuda singuratatii. Nu ii inteleg. Am ajuns la concluzia ca singuratatea e benefica. Prefer sa citesc o carte sau sa vad un film.. persoanele nepotrivite ma incomodeaza.

   Sunt multi prosti in lumea asta si e grav ca nici macar nu se prefac. Pe cei mai multi cred ca i-a prostit dragostea. Putini se vor opri la timp in goana asta nebuna dupa iluzii. As vrea ca cineva sa ma invete si pe mine sa uit. Ar fi mai usor.

   Putini vor citi chestia asta. Putini ma vor intelege.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..