duminică, 10 iunie 2012

Si cand sa crezi in vise?!

 
   De ce?!De ce imi bantui visele,cautand explicatii pentru gesturi ce nu isi aveau rostul?De ce,chiar si absent,esti atat de prezent in mintea mea?..
  Am avut un vis foarte dragut aseara.Atat de dragut,ca am fost foarte dezamagita cand m-am trezit,si m-am culcat din nou,dorindu-mi sa visez poate o continuare.. dar nu a fost asa.A doua oara am visat ceva banal, si nici nu mai tin minte sincer..
  Stiam ca in vise ne apar resturile unor ganduri nespuse,resturi de care poate am uitat.. dar e posibil ca in vis sa se implineasca dorinte pe care nu le am?Sa imi doresc sa fac lucruri de care nu stiam ca sunt capabila?Hmm..

16 comentarii:

  1. Poate ca da..Mie imi place sa visez..pentru ca , stii, traiesc ceva ce defapt nu traiesc...si sunt sigura ca in timpul visului zambesc...iar asta e bine, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate.. si eu cred ca orice ne face sa zambim e de bine :D

      Ștergere
  2. Subconstientul tau stie mai multe decat crezi... asa ca sa crezi in vise ori de cate ori vrei, pentru ca visele sunt doar o alta realitate, putin mai metaforica.

    RăspundețiȘtergere
  3. in vis este posibil absolut orice...daca te gandesti la ceva sau la cineva suficient de mult si de intens ziua,o sa visezi asta noaptea:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi s-a întâmplat de multe ori asta..:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,da...si mie mi s-a intamplat.Am visat ceva si cand m-am trezit m-am intristat.As fi vrut atat de mult sa devina realitate!:|

    RăspundețiȘtergere
  6. Visele sunt un subiect discutabil. De asemenea, unul foarte frumos! Sincer, mie imi place sa visez :)) Totul pare atat de viu in vise... doar ca sa te trezesti peste cateva ora/minute si sa-ti spui 'ce prostii am visat' :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate..eu urasc cand ma trezesc si nu imi mai aduc aminte ce am visat xD

      Ștergere
  7. Am patit si eu asta de cam 2 sau 3 ori insa oricat de frumoase erau acele vise realitatea era oribila. :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa iasa o raza de soare si pe strada ta,daca nu a iesit deja >:D<

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..