joi, 19 ianuarie 2012

Dorinta #

"Pune-ti o dorinta si aseaz-o in inima ta. Orice iti doresti - tot ce iti doresti. 
Gata?
Bine!
Acum, ai incredere ca se va implini.
Nu stii niciodata de unde o sa apara urmatorul miracol, urmatorul zambet, urmatoarea dorinta implinita. Dar daca crezi ca e foarte aproape, si-ti deschizi inima si mintea in fata posibilitatii, in fata faptului cert, s-ar putea sa obtii lucrul pe care il doresti. 
Lumea e plina de magie. Trebuie doar sa crezi. Asa ca pune-ti dorinta.
Gata?
Bine.
Acum, crezi in ea cu tot sufletul!"

{ One Tree Hill }

   Am facut-o.Mi-am dorit,am sperat si sper in continuare.. Imi doresc sa ma schimb. Nu ma pot accepta asa cum sunt - chiar trebuie sa ma schimb.
  Am tot amanat data la care voi incepe..dar nu mai are rost.Am tot asteptat sa se schimbe ei - dar asta nu este posibil.Problema e la mine si o sa rezolv asta.
  Va promit!
  Imi promit..

  
        Tu ce dorinta iti pui?




7 comentarii:

  1. e ok sa vrei sa te schimbi, insa iti dau un sfat.
    daca vrei sa faci asta nu o fa pentru altii. fa-o pentru tine. nimeni nu merita sa te schimbi pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu o pot spune aici:o3:o3 dar sper sa se implineasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca crezi si faci tot ce depinde de tine,sunt sanse mari sa se indeplineasca!

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..