marți, 30 aprilie 2013

Anonimului care crede ca le stie pe toate (2)


    Ma mai surprind intrebandu-ma cine naiba esti. Si daca macar tii la mine, sau cat de bine ma cunosti, cat te intereseaza persoana mea, in ce relatii suntem in viata reala, etc. O sa pastrez aceste intrebari pentru mine.
    As vrea sa stiu doar daca crezi ca voi putea fi vreodata fericita. Si daca nu crezi asta, sa imi spui si de ce.
    Nu imi place sa "cersesc" raspunsuri, dar stiu ca daca nu fac asta nu am nici o sansa sa rezolv aceasta dilema. Te rog sa imi raspunzi!

     A.

2 comentarii:

  1. Eu nu am să comentez nimic.Anonimul este cel care trebuie să-ţi dea nişte explicaţii.Serioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ciudat ca imi da raspunsuri si cand nu imi zice ceva ;))

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..